provedeno istraživanje /

Jesu li Hrvati usprkos teškoj 2020. godini zadržali optimizam? Psiholog Mikolušić za Direkt kaže da su ga odgovori iznenadili

Oko 60 posto populacije je zadržalo nekakav optimizam, pronašli su snage i razloge u prošloj godini da se mogu sjećati prošle godine pozitivno.

12.2.2021.
6:57
VOYO logo

2020. svima je bila teška i grozna, ali dobra je vijest da su ljudi počeli cijeniti stvari koje su prije uzimali zdravo za gotovo. Tako barem pokazuje istraživanje Ipsosa na 600 ljudi. Kad se ljude pita da ocjene zadovoljstvo životom, u godini potresa, virusa i straha, na ljestvici od 1 do 7 - rezultat je nemalih 4,8.

Na pitanje koji su vas događaji najviše ispunili srećom u 2020. 11 posto ljudi odgovorilo je da im je odlazak na more bio najveći razlog za sreću. 10 posto ispitanih najviše su sretni jer nisu izgubili posao. 9 posto jer nisu pretrpili financijski gubitak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
SUŽIVOT S COVIDOM-19 /

Optimizam za turizam: 'Prošli smo rat, proći ćemo i koronu'

Image
SUŽIVOT S COVIDOM-19 /

Optimizam za turizam: 'Prošli smo rat, proći ćemo i koronu'



A evo što su radili češće nego prije korone? 50 posto ispitanih racionalnije je kupovalo, 46 posto kaže da je provodilo više vremena u prirodi, 42 posto građana više je vremena provodilo s partnerom odnosno partnericom. 35 posto ispitanih je više vremena posvetilo sebi i hobijima, a 34 posto se više družilo s djecom. Psiholog Igor Mikolušić za Direkt kaže da su ga odgovori iznenadili.

"Nalazi su bili iznenađujući i ohrabrujući. Oko 60 posto populacije je zadržalo nekakav optimizam, pronašli su snage i razloge u prošloj godini da se mogu sjećati prošle godine pozitivno. Sve je to dalo pozitivnu sliku i možda usmjerilo ljude na ono što nam sad treba, a to je da ne očajavamo, da tražimo vlastite snage, pozitivne strane ove negativne situacije u kojoj se nalazimo", kazao je Mikolušić. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo