Mark Zuckerberg najavio je na godišnjoj Facebookovoj konferenciji F8 drastične promjene na popularnoj društvenoj mreži.
Facebook će doživjeti redizajn, naime, prepoznatljiva plava boja odlazi u povijest, a logo Facebooka bit će kružnog, umjesto dosadašnjeg kvadratnog oblika, dok će mobilna aplikacija biti bijele boje.
Međutim, ključne promjene odnose se na sigurnosni aspekt te privatnost korisnika što je i bilo višekratno ugroženo posljednjih godina te izazivalo najviše kritika javnosti prema Facebooku. I nakon najavljenih promjena mišljenja su podijeljena.
One će prvo biti vidljive na mobilnoj aplikaciji, dok će se na računalima pojavljivati tijekom sljedećih nekoliko mjeseci, a ovo su neke od najvažnijih promjena koje slijede:
1. Grupe će imati istaknutiji položaj na naslovnici: korisnici će moći objavljivati u grupama direktno s naslovnice, a grupe će se nalaziti u izborniku s lijeve strane.
2. Facebook više neće vidjeti sadržaj poruka koje šaljete putem Messengera, a ta će platforma biti povezana s WhatsAppom.
3. Naglasak se stavlja na kratkotrajno dijeljenje sadržaja u porukama što znači da neće biti trajnog zapisa o njima
4. Opcija "Meet new friends" funkcionirat će kao aplikacija za spajanje ljudi, dok će opcija "Secret Crush" korisnicima otkriti sviđaju li se nekom od prijatelja. Moći ćete tajno označiti osobu koja vam se sviđa, a ukoliko vas ta osoba također označi, Facebook će vas 'spojiti' na sličan način kao aplikacija Tinder
5. Odsad će korisnici moći direktno plaćati na Marketplaceu, a na taj će se način izbjeći davanje broja računa nepoznatoj osobi
6. Do kraja godine uvest će se opcija zajedničkog gledanja videa u stvarnom vremenu.
7. Instagram uvodi opciju ''tajnog brojača lajkova'' što znači da broj lajkova neće biti vidljiv posjetiteljima profila, već samo vlasniku profila.
8. Objave na Instagramu moći će se dijeliti tekstom, stickerima ili crtežima, umjesto dosadašnjih foto i video sadržaja.