Avast se našao u velikim problemima jer je potvrđeno da se itekako okoristio "dilanjem" privatnih podataka svojih korisnika tako što ih je prodavao, među ostalim, Googleu i Microsoftu.
Činio je to kroz svoju podružnicu Jumpshot, što ne umanjuje problem nego ga zapravo čini još ozbiljnijim jer je riječ o pomno smišljenim potezima.
Naime, u svojoj ponudi Avast ima cijeli niz antivirusnih i sigurnosnih alata, bilo da se radi o plaćenim ili besplatnim verzijama, a koristi ih se oko 435 milijuna svakog dana - aktivno!
Alarmantno je to što Avast nije prikupljao samo podatke koji se tiču svojih usluga i proizvoda već bi korisnike pratio pa prikupljao podatke o njihovim Google pretragama, lokaciji, GPS koordinatama s GoogleMapsa, LinkedIn profile i aktivnosti na YouTubeu. Dakle, Avast je činio razne nepodopštine i to se razotkrilo.
A sudionici u tome su spomenuti Google i Microsoft, no lista "velikana" uključuje Yelp i Pepsi. Iako se ne navodi, jedna marketinška kompanija platila je Avastu čak dva milijuna dolara za određene dijelove privatnih podataka, piše ICT Business.
Istraga je odmah pokrenuta i Avast će morati ponuditi odgovore, i u Sjedinjenim Državama, i u Europi. Ako se potvrde svi ovi navodi, uslijedit će rigoroznekazne za Avast, no ništa se neće postići ako ne budu odgovarali i oni koji su svjesno kupovali ponuđene im podatke.