Osnivač Airbnb-a, jedne od najboljih online zajednica za smještaj, otkrio je želju za time da poznata platforma postane medijska tvrtka poput ostalih kreativnih agencija i trgovaca brendovima.
Brian Chesky, koji se prvi puta pojavio na festivalu Cannes Lions, pozvao je kreativce da njegovu platformu razmotre kao brending kanal sličan Facebooku ili Instagramu. Stoga se Airbnb ne bi gledalo samo kao online stranicu za smještaj.
No, to ne znači da će se na njegovoj stranici pojavljivati oglasi. Chesky je u potrazi za kreativcima koji svojom maštom mogu privući ljude s vlastitim brendovima na bazi jedne večeri.
Dao je primjer potencijalnog medijskog kanala i njegovog efekta kroz kampanju koju je nedavno vodio muzej Art Institute of Chicago.
Stvorio ju je Leo Burnett, a riječ je bila o sobi koja je napravljena kao replika Van Goghove slavne slike 'Soba', za koju su ljudi mogli platiti 10 dolara kako bi u njoj prenoćili. Tada ste mogli doslovno prespavati u umjetničkom djelu.
"To je bila jedna od najpopularnijih stvari koje smo ikad napravili", rekao je Chesky, dodajući da je kampanja rezultirala troduplim porastom posjeta ovome Institutu te s nekoliko nominacija na festivalu Cannes Lions.
"Sada želimo Airbnb pretvoriti u platformu i želimo pozvati bilo kojeg kreativca ili neki brend kako bi stvorili nešto slično Van Goghovom djelu", rekao je on.
To bi potencijalno moglo označiti novi izvor prihoda za tvrtku, i to u vrijednosti od 25 milijardi eura.