Kako mlad postati bogat?

Lako je biti mlad i postati bogat ako vam je 'tata od formata', ako imate 'žnoru' u 'Ministarstvu Istine' ili ako ste član vladajuće partije. Kajgod!

15.10.2010.
18:22
VOYO logo

Prema nedavno objavljenoj (06.10.) listi milijardera, prosječna starost 400 najbogatijih Amerikanaca je 66 godina, a samo je osam američkih milijardera mlađe od 40 godina! A od 20 najmlađih američkih milijardera, deset ih je steklo svoje bogatstvo – internetom.

Bill Gates debitirao je na istoj listi 1986. g. kad je imao 30 godina. Kad su imali 27 godina Yang i Filo osnovali su Yahoo! (1995.), jedan od prvih svjetskih web portala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najbolju internetsku tražilicu Google utemeljili su (1998.) Page i Brin kad su imali 24 godine, a najveću socijalnu internetsku mrežu Facebook osnovala su (2004.) četiri studenta s Harvarda kad su imali - 20 godina!

Da bismo vidjeli postoji li neka veza između (ne)sretnih brojeva u njihovim podacima i brojeva na njihovim računima, analizirali smo datum rođenja, ime i prezime šestorice najmlađih američkih milijardera (mlađih od 40 godina), koji su se obogatili osnivajući Google i Facebook.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To su: Mark Elliot Zuckerberg (9+23+37=69), r. 14.05.1984., (6,9 mlrd. $), Dustin Moskovitz (23+41=64), r. 06.05.1984., (1,4 mlrd. $), Eduardo Saverin (29+23=52), r. 22.05.1984., (1,2 mlrd. $), Chris Hughes (14+27=41), r. 26.11.1983., Lawrence Page (30+17=47), r. 26.03.1973., (15 mlrd. $), Sergey Mikhaylovich Brin (19+39+10=68), r. 21.08.1973., (15 mlrd. $). (nesretni brojevi su boldani)

U ukupno 26 analiziranih podataka nalazi se 19 sretnih brojeva i 7 nesretnih brojeva, tj. 73posto sretnih i 27 posto nesretnih brojeva! A to je odnos 2,7 sretnih brojeva prema jednom nesretnom broju.

U kaldejskoj numerologiji je odnos sretnih i nesretnih brojeva 59 prema 41 posto, odnosno 1,4 sretan broj prema jednom nesretnom broju. To znači da je odnos sretnih i nesretnih brojeva u podacima ovih milijardera dva puta bolji od prosjeka!!!

A, 'fejsbukvani' Zuckerberg i Moskovitz imaju 100 posto sretnih brojeva u svojim podacima, što je optimalna numerološka situacija kakvu ima samo oko 5 posto ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od tih 19 sretnih brojeva čak osam brojeva (što je četiri puta više od prosjeka) u sebi ima simbol 5.

Simbol komunikativnosti i trgovine (to su brojevi 14, 23, 41 i 68), temperamentan je i energičan u akcijama koje poduzima. Ustrajan je, sklon avanturama i poslovnim rizicima, voli istraživati nova mjesta i nove ideje koje je uvijek sposoban dobro unovčiti. Omiljen je u društvu, ima veliki dar zapažanja, brzo i zdravo rasuđivanje te izvrsno pamćenje. Vrlo je praktičnog duha, realan u procjenama situacije i zna kada treba povući pravi potez.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brojevi 14, 23, 41 i 68 su sretni brojevi koji ukazuje na iznimnu pokretljivost i dinamičnu aktivnost te obećavaju materijalnu korist i uspjeh. Donose posebnu vještinu u komunikaciji s ljudima i sposobnost vještog preskakanja stepenica društvene hijerarhije. Ovi brojevi posebno koriste svojim vlasnicima ako inzistiraju na provođenju svojih ideja i projekata.

Ujedno, od 19 sretnih brojeva čak četiri broja (što je dva puta više od prosjeka) u sebi imaju simbol 1, simbol sreće, uspješnosti i izobilja (to su brojevi 10, 19, 37 i 64).

Samouvjeren i ambiciozan, hrabar istraživač i inovator s velikom unutrašnjom snagom i voljom. Rođeni je vođa i ima velik utjecaj na druge brojeve. Predstavlja sve što je pozitivno, individualno i kreativno. U bilo kojem smjeru da krene, postiže maksimum. Bitna odlika tog broja je odanost ideji.

Brojevi 10, 19, 37 i 64 su najsretniji brojevi koji znače čast i iznimnu uspješnost u ostvarivanju svojih namjera. To su brojevi znamenitih predvodnika koje cijene i kojima zavide. Osobe (i fizičke i pravne) s tim brojevima znaju dosta priuštiti sebi, ali i nesebično pomagati drugima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stvoriti prvi od 100 najvrijednijih svjetskih brandova sa preko jednom milijardom pretraga dnevno (Google) ili imati više od 500 milijuna aktivnih korisnika (Facebook) fantastičan je i poslovni, ali i civilizacijski uspjeh kojeg su postigli 'neki novi klinci' bez obzira jesu li se rodili u Moskvi (Brin), na Tajvanu (Yang), u Brazilu (Saverin) ili u SAD-u (ostali).

Taj uspjeh ostvarili su svojim znanjem, sposobnostima i inovacijama, a uz pomoć svojih sretnih brojeva, onih u svojim podacima, a onda i na svojim računima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo