"Kada ljudima kažemo da su dobar spoj, oni se i ponašaju kao da jesu", napisao je na svom blogu suosnivač tvrtke Christian Rudder. "Pa čak i kada bi trebali biti pogrešan izbor jedno za drugo".
U suprotnom slučaju, kod parova kojima bi se govorilo da nisu dobar spoj iako su algoritmi OkCupida pokazivali da jesu, smanjivala se vjerojatnost da će izmijeniti više od četiri poruke.
"Većina zamisli su loše", napisao je Rudder. "Čak i dobre ideje mogu biti bolje. To riješavate eksperimentima".
Glasnogovornica IAC-a je izjavila da OkCupid namjerava nastaviti s eksperimentima koji su na tom polju poznati kao A/B testovi.
OkCupid je jedan od vodećih servisa za spajanje ljudi u SAD-u, nakon servisa Match.com, eHarmony i Plenty of Fish, po istraživanju Pew Research centra.
U lipnju je korisnike Facebooka razbjesnila infromacija da je ta društvena mreža manipulirala svojim Newsfeedom, odnosno objavama na njihovim stranicama, kako bi ustanovila kako čitanje pozitivnih ili negativnih objava utječe na navike korisnika. Istraživač koji je vodio studiju ispričao se za nelagodu koje su objave iz eksperimenta izazvale kod korisnika ali ipak nije rekao da će tvrtka prestati s takvom praksom.