To bi trebalo pomoći kreatorima videa da zarade još novca, te bi omogućilo YouTubeu da se natječe s Facebook Liveom, sličnom uslugom koji nudi Zuckerbergova društvena mreža, prenosi The Sun.
"Ovo će staviti moć live streaminga u ruke stotina tisuća talentiranih kreatora, pružiti im intimniji i spontaniji način da dijele svoje misli, živote i kreativnost", piše na blogu YouTubea.
Platite za istaknutije poruke u chatu
YouTube je istovremeno lansirao i SuperChat, koji omogućuje korisnicima da za naknadu posebno označe svoje poruke.
"SuperChat je poput plaćanja za mjesto u prvom redu u digitalnom dobu", dodao je YouTube.
Svaki fan koji gleda live stream moći će kupiti chat poruke koje su posebno označene svjetlim bojama te koje se neće micati s vrha prozora za chat do pet sati.
Raste važnost live streama na društvenim platformama
Prijenos videa u živo postao je jako kompetitivan sastojak društvenih platformi. a razne se tvrtke natječu za prijenos glavnih sportskih događaja i ekskluzivnih videa s posebnih događaja poput dodjele Oscara ili Grammya.
Dok je YouTube počeo podržavati prijenos uživo na svojoj stranici još 2011. Facebook Live, koji je omogućuje prijenos videa u pravom vremenu, lansiran je 2015.
Twitter je počeo objavljivati prijenose uživo sa svoje mobilne aplikacije prošle godine.
YouTubeovo live streamanje ima iste karakteristike kao regularne YouTube video snimke jer ih se može pretraživati, pronalaziti preko preporuka ili playlista, kao i štititi od neovlaštene uporabe.