Net.hr najbrže je rastući portal među top hrvatskim portalima, s rastom jedinstvenih korisnika od 51,2% u posljednjih 12 mjeseci po podacima Gemius Audiencea. Ostali top hrvatski portali prosječno su rasli 26,7% u istom razdoblju.
Net.hr došao je sa 788 tisuća korisnika na milijun i 193 tisuće korisnika, iako se dio tog rasta, objašnjavaju voditelji portala, dogodio zbog promjene metodologije obračuna jedinstvenih korisnika u istraživanju Gemius.
"Zadovoljni smo što naši korisnici, kroz novu, obogaćenu naslovnicu, konačno mogu vidjeti širinu našeg sadržaja", izjavio je Dalibor Dobrić, glavni urednik Net.hr-a. "Također, nova tehnologija omogućit će još brže učitavanje portala i njegov daljnji razvoj".
Osim vizualnog osvježenja, relansirani Net koristi najsuvremeniju tehnologiju Wordpress VIP, paket hostinga i CMS-a koji koriste izdavači kao što su CNN, Time, TechCrunch, TED, USA Today, New York Post, Fortune, Quartz, ReCode i drugi. Nova tehnologija Net.hr omogućit će ubrzani razvoj naprednih servisa, interaktivnog sadržaja i multimedije.
"Ovo je samo dio promjena koje smo u 2015. i 2016. pripremili za naše korisnike", izjavio je direktor sadržaja Adriatic Media, Miran Pavić. Net.hr jedan je od najdugovječnijih web brandova u Hrvatskoj, a u posljednje vrijeme bilježi pozitivne trendove, s povratkom u top 3 news portala na tržištu.
S novim dizajnom dolazi i nova koncepcija sadržaja, kažu voditelji portala, s većom količinom ozbiljnijih vijesti iz politike, kulture, znanosti, ali i još više zabave, sporta, lifestylea i zdravlja.
Adriatic Media digitalni je izdavač u sklopu kojeg se, osim Net.hr-a, nalazi i nedavno lansirani politički news portal Telegram.hr, trenutno 11. portal u Hrvatskoj. Osim Neta i Telegrama, Adriatic Media producira i izdaje originalni videosadržaj, s 2 milijuna i 200 tisuća pregledanih videa u posljednjih mjesec dana.