Upravo objavljena nova pravila uključuju i novi interaktivni vodič nazvan "Privacy Basic" u pokušaju Facebooka da razjasni i pojednostavi svoje Uvjete pružanja usluge (Terms of Service) kako bi potaknuo ljude da ih više čitaju i razumiju.
Nova pravila bit će implementirana 1. siječnja 2015. godine, a Facebook je već dao pristup novim opcijama blogu Switch u sastavu Washington Posta koji ih je komentirao riječima: "Facebook je ponovno napisao svoju politiku privatnosti kako bi je ljudi mogli razumjeti", dočim Fortuneov tehnološki blog Tech ironično navodi: "Facebookova politika privatnosti je jasnija, ali ne i manje komplicirana":
Nakon prvih 559 riječi na svom službenom blogu gdje su najavljene ove promjene, Facebook piše: "Ništa se ne mijenja s tim promjenama" - samo vam želimo "pomoći da dobijete više iz Facebooka."
Nova politika je opisana u više od 9.000 riječi, no Consumer Affairs sažeo je ove promjene i dao im vlastitu perspektivu:
"Otkrijte što se događa oko vas" -- (prijevod: vi ćete dobivati ciljane oglase koji su svjesni lokacije za restorane i ostale usluge u trenutku kad se nađete u njihovoj neposrednoj blizini)
"Učinite kupovinu ugodnijom" -- (postoje aplikacije pa tako možete kupovati stvari bez napuštanja Facebooka, čime se povećava mogućnost da ćete potrošiti svoj novac na Facebooku)
"Shvatite kako koristimo podatke koje dobijemo" -- (sve za vašu dobrobit, naravno)
"Upoznajte kako obitelj Facebookovih tvrtki i aplikacija rade zajedno" -- (slikovito rečeno, Facebookova desna ruka ne zna što radi Facebookova lijeva ruka)
Jedan od ciljeva je da se razjasni kako korisnici Facebooka mogu pristupiti aplikacijama Instagram i WhatsApp, u pomalo neiskrenom podsjetniku da je Facebook zapravo vlasnik tih brendova jer želi zapravo da ih svi usvoje.
Što se tiče uvijek kontroverznog pitanja oglašavanja, u kontekstu smanjenja "brandcastinga" na News Feedu, Facebook je objavio da svojim korisnicima od sada daje "više kontrole nad oglasima".
Facebook je također najavio da testira novu tipku za e-trgovinu - "Buy Now". "Na nekim tržištima testiramo 'Kupi' tipku koja pomaže ljudima da otkriju i kupe proizvode bez napuštanja Faceboka".
Ove promjene dolaze netom nakon što je Twitter lansirao Twitter Offers. Kako stoji na Twitterovom službenom blogu, riječ je o "novom načinu za oglašivače koji se žele povezati s korisnicima na Twitteru i pretvoriti ih u lojalne potrošače u njihovim trgovinama, na njihovim web stranicama i njihovim aplikacijama".
Twitter Offers omogućava oglašivačima da kreiraju promotivne kupone i dijele ih direktno sa sa svojim Twitter korisnicima. Ispod je primjer kako je kroz Twitter Offers promoviran Barista Bar u San Franciscu: