Web stranica, koja ima dizajn sličan postojećem Facebooku - kultna plava i bijela boja, News feed i grupe - može omogućiti korisnicima da komuniciraju sa svojim kolegama, povezuju se s poslovnim kontaktima i surađuju na dokumentima kao i sa Google Drive i Microsoft aplikacijama. Facebook navodno već testira ovaj servis među svojim zaposlenicima.
Zašto se Facebook odlučio na ovaj korak? Kako piše Financial Times, tvrtka se nada da će poslodavci dopustiti "Facebook at Work" jer danas su mnogi zaposlenici blokirani, ili barem obeshrabreni, u pristupanju stranicama Facebooka za vrijeme radnog vremena.
"Nova stranica će izgledati vrlo slično Facebooku - s News feedom i grupama - ali će omogućiti korisnicima da zadrže svoj osobni profil s fotografijama s godišnjih odmora, političkim kritikama i glupavim videom, odvojeno od svog poslovnog identiteta", izvijestio je Financial Times.
Očekuje se da će ova nova mreža na početku biti besplatna za korisnike, a da će se financirati uz pomoć oglasa. Zasada nije poznao kada se može očekivati datum lansiranja.
Facebook je osnovan 2004. godine kao isključivo sveučilišna društvena mreža, a u rujnu ove godine objavljeno je da Facebookova baza klijenata ima 1,35 milijardi aktivnih korisnika mjesečno diljem svijeta.