PREPOZNAVANJE GOVORA: Nova Android tipkovnica piše SMS-ove tri puta brže od ljudi
Profiliranje mušterija
Softver u kineskom restoranu brze hrane dizajniran je da izabere preporučenu narudžbu procijenjujući raspoloženje kupca, kao i spol te starosnu dob, piše Mirror.
U slučaju redovitih mušterija može se i sjetiti što su naručile prošli put te im u kasnijim posjetima preporučiti njihova omiljena jela.
Ova bizarna tehnologija rezultat je suradnje između KFC-a i tražilice Baidu, kineskog ekvivalenta Googleu.
Baidu je izjavio kako bi sustav sugerirao da bi "muška mušterija u ranim 20-ima" mogla željeti naručiti "obrok hrskavog hamburgera s piletinom, pržena kokošja krilca i coca-colu za ručak", dok bi se "ženskoj mušteriji u 50-ima" ponudilo "kašu i sojino mlijeko za doručak".
Da li je korištenje stereotipnih izbora hrane po spolu i dobi stvarno učinkovit sustav tek se treba vidjeti. Jasno i sam softver za skeniranje lica može pogriješiti.
Ako mušterije nisu zadovoljne sa sugestijom KFC-a, mogu same izabrati alternativni obrok.
Tehnologija se širi
Postoje planovi za stavljanje tehnologije za prepoznavanje lica u još 5.000 restorane u Kini.
Ovo nije prvi put da KFC surađuje S Baiduom kako bi testirali futuruističku tehnologiju brze prehrane. Tako su ranije u Šangaju koristili robotsko osoblje za uzimanje narudžbi.
No činjenica da restoran brze prehrane čuva snimke lica posjetitelja, kao i vrijeme kada su posjetili restoran, dovodi do pitanja o privatnosti. KFC tvrdi kako su svi prikupljeni podaci sigurni te da se "neće koristiti u druge svrhe".