STANETE U RED I NE ZNATE ŠTO NARUČITI? /

Nećete vjerovati, ali lanac brze hrane zna prije vas

Image
Foto: Thinkstock

Restoran iz lanca brze prehrane Kentucky Fried Chicken (KFC) u Pekingu koristi softver za prepoznavanje lica kako bi zaposlenici mogli predvidjeti što će mušterije naručiti.

25.1.2017.
10:30
Thinkstock
VOYO logo

PREPOZNAVANJE GOVORA: Nova Android tipkovnica piše SMS-ove tri puta brže od ljudi

Image
PREPOZNAVANJE GOVORA: /

Nova Android tipkovnica piše SMS-ove tri puta brže od ljudi

Image
PREPOZNAVANJE GOVORA: /

Nova Android tipkovnica piše SMS-ove tri puta brže od ljudi

Profiliranje mušterija

Softver u kineskom restoranu brze hrane dizajniran je da izabere preporučenu narudžbu procijenjujući raspoloženje kupca, kao i spol te starosnu dob, piše Mirror.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U slučaju redovitih mušterija može se i sjetiti što su naručile prošli put te im u kasnijim posjetima preporučiti njihova omiljena jela.

Ova bizarna tehnologija rezultat je suradnje između KFC-a i tražilice Baidu, kineskog ekvivalenta Googleu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Baidu je izjavio kako bi sustav sugerirao da bi "muška mušterija u ranim 20-ima" mogla željeti naručiti "obrok hrskavog hamburgera s piletinom, pržena kokošja krilca i coca-colu za ručak", dok bi se "ženskoj mušteriji u 50-ima" ponudilo "kašu i sojino mlijeko za doručak".

Image
Foto: Weibo/KFC

Da li je korištenje stereotipnih izbora hrane po spolu i dobi stvarno učinkovit sustav tek se treba vidjeti. Jasno i sam softver za skeniranje lica može pogriješiti.

Ako mušterije nisu zadovoljne sa sugestijom KFC-a, mogu same izabrati alternativni obrok.

Tehnologija se širi

Postoje planovi za stavljanje tehnologije za prepoznavanje lica u još 5.000 restorane u Kini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo nije prvi put da KFC surađuje S Baiduom kako bi testirali futuruističku tehnologiju brze prehrane. Tako su ranije u Šangaju koristili robotsko osoblje za uzimanje narudžbi.

No činjenica da restoran brze prehrane čuva snimke lica posjetitelja, kao i vrijeme kada su posjetili restoran, dovodi do pitanja o privatnosti. KFC tvrdi kako su svi prikupljeni podaci sigurni te da se "neće koristiti u druge svrhe".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo