VIDEO: /

Čim uđete tehnologija vam kaže što vam od robe pristaje

Jedan od najvećih problema s kojim se susreću današnji trgovci je promjena navika kupaca koji danas više vole praktičnost i jednostavnost online kupovine.

16.4.2014.
13:12
VOYO logo

Francuski trgovački centar Klépierre razvija prototip impresivne nove tehnologije kako bi kupcima mogućio nešto što jednostavno ne mogu imati od kuće. Cijeli projekt nazvan je "Inspiration Corridor", a nastao je u suradnji s agencijom za digitalno oglašavanje DigitasLBi. Taj "koridor" kroz koji se kupci kreću, okružen je vizualnim prikazima odjeće koju bi željeli kupiti.

"Digitalna soba" tako kupcu pruža preporuke nakon skeniranja tijela i pronalaženja podudaranja s odjećom i obućom iz trgovine. Preporuke su prikazane na zaslonu osjetljivom na dodir koji, pak omogućuje kupcima da izaberu stvari koje im se sviđaju, a koje mogu platiti na izlasku iz trgovine.

Ovdje je video agencije DigitasLBi koji pokazuje kako radi "koridor inspiracije":

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gs australija
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
POŠALJITE NEKOM OVAJ SMAJLIĆ I OTKLJUČAT ĆETE TAJNI DARK MODE NA FEJSU: /

Upravo smo isprobali, radi!