Osiguravateljska firma uložila je u UI koja će izračunavati isplate korisnicima njihove police, prenosi Interesting Ingeenering.
UI – jeftinija i brža od ljudskih zaposlenika
Tvrtka Fukoku Mutual Life procijenjuje kako će produktivnost skočiti za 30 posto. UI sustav platili su 200 milijuna jena (12.277.000 kuna), a očekuju da će uštedjeti 140 milijuna jena (8.594.000 kuna) svake godine, čak i uz troškove održavanja.
Tako će od sada UI procesirati desetke tisuća zdravstvenih dokumenata klijenta. U stanju je vršiti proračune po određenim zadanim varijablama, poput duljine boravka u bolnici, priješnjim operacijama i ranijim zdravstvenim problemima.
No ljudsko će osoblje morati odobriti svaku isplatu, unatoč tome što će UI znatno smanjiti vrijeme proračuna.
Unatoč navedenim koristima, 34 zaposlenika koji uskoro napuštaju svoja radna mjesta nisu oduševljeni ovakvom odlukom uprave tvrtke.
Tehnologija razmišlja poput čovjeka
Sustav se temelji na IMB-ovom Watson Exploreru, za kojeg je IBM izjavio kako se radi o tehnologiji koja "može razmišljati poput čovjeka", o čemu su se milijuni osvjedočili tjekom Watsonova nastupa na TV kvizu Jeopardy!.Uz to, IBM je izjavio i kako sustav Watson može "analizirati i interpretirati sve vaše podatke, uključujući nestrukturirani tekst, slike, audio i video".
Iako se u Japanu nedavno govorilo i o robotima dovoljno pametnim da pohađaju prestižno Tokijsko sveučilište, neki ipak priznaju današnje nedostatke umjetne inteligencije.
"UI nije dobra u odgovaranju na one vrste pitanja koja zahtijevaju sposobnost shvaćanja značenja preko širokog spektra", izjavio je Moriko Arai, profesor na Nacionalnom institutu informatike.