Popularni oglasnik i aplikacija LetGo, Aleca Oxenforda koja je zamišljena kao konkurent eBayju i Craigslistu, u Hrvatskoj više ne prihvaća nove oglase i nakon ovog mjeseca više neće biti dostupan na našem tržištu. "Nažalost, letgo ne prihvaća nove oglase i više neće biti dostupan za državu Hrvatska nakon ovog mjeseca", piše na internetskoj stranici LetGo kada je otvorite.
Na YouTube kanalu i Facebook stranici Letgo također nisu aktivni, a posljednja objave datiraju od prošle godine. Inače, taj servis u Hrvatskoj ima više od 350 tisuća aktivnih korisnika koji su preko aplikacije poslali više od 10,5 milijuna poruka u 2018. godini.
Dioničari se boje prebrzog širenja?
Osim kod nas čini se da LetGo napušta također i Češku i Slovačku, gdje su korisnici dobili sličnu obavijest kao i u Hrvatskoj. Prema češkom portalu Smartmania, nije jasno što stoji iza te odluke tvrtke, glasnogovornik je odbio dati komentar, no nagađa se da se dioničari boje prebrzog širenja, pa su odlučili napustiti središnju Europu.
Aplikacija je u Češkoj radila vrlo kratko, ali je prošle godine bila popraćena velikom marketinškom kampanjom. Letgo je promicao češki televizijski i radijski voditelj i pjevač. Leoš Mareš i na njihovom tržištu stekla je oko dva milijuna korisnika. Portal CzechCrunch navodi da su dobili potvrdu kako se servis također gasi i u Sloveniji i u Hrvatskoj.