Po tome je Net.hr lider u Hrvatskoj, minutu ispred 24sata i čak 20 minuta ispred Jutarnjeg lista, pokazuju podaci Gemiusa. Količina provedenog vremena na nekom portalu sve je važnija metrika za mjerenje raznovrsnosti, količine i kvalitete sadržaja, kažu stručnjaci, a oglašivači također sve više mjere vrijeme koje korisnik posvećuje određenom sadržaju.
Prema broju jedinstvenih mjesečnih korisnika, Net.hr je trenutačno treći portal u Hrvatskoj, s milijun i 211 tisuća mjesečno u Gemiusovom istraživanju, svega 20 tisuća ispod drugoplasiranog portala Jutarnjeg lista. Mobilna verzija Net.hr-a još je popularnija: nalazi se na drugom mjestu u Hrvatskoj s 827 tisuća jedinstvenih korisnika mjesečno.
"Ovo je rezultat našeg višemjesečnog ulaganja u kvalitetu i brzinu sadržaja na Netu, čiji je dugoročni cilj povratak na prvu poziciju u Hrvatskoj", izjavio je Saša Milinović, predsjednik Uprave Telegram Media Grupe, izdavača Net.hr-a.
Prije nekoliko mjeseci Net.hr je preuzeo novi glavni urednik, Dražen Arapović, donedavni izvršni urednik Telegrama, a prije toga web urednik na portalu Jutarnjeg lista. Net.hr je zaokrenuo prema ozbiljnijem sadržaju, vijestima, politici i najvažnijim svjetskim događajima, uz tradicionalne zabavne sadržaje i servise.
Voditelji Net.hr-a također najavljuju niz novih rubrika, projekata i servisa u sljedećih godinu dana, a neke od njih korisnici će moći isprobati već ovog ljeta, kažu.
Net.hr nedavno je lansirao i novu mobilnu aplikaciju za Android i OS.
Mobilnu aplikaciju za Android možete preuzetiOVDJE
Mobilnu aplikaciju za iOS možete preuzeti OVDJE