Ovaj PR potez ne može pomoći mnogo u tom smislu da se promijeni percepcija ove aplikacije u javnosti, koju kritičari napadaju kao rasističku, klasnu aplikaciju koja pomaže bogatima da izbjegavaju siromašne. Aplikacija funcionira tako da omogući lokalnim stanovnicima da ocijene sigurnost različitih mjesta na određenom zemljopisnom području.
Kako piše The Week, prilikom lansiranja ove aplikacije na web stranici se nalazila fotografija bjelačke, četveročlane obitelje uz slogan koji obećava aplikacija, a to je da će prikazati korisnicima "koji su dijelovi grada sigurni, a koji su geto, ili nesigurni".
Osim promjene imena, svako spominjanje riječi "geto" je uklonjeno s web stranice. Umjesto slike bjelačke obitelji sada se na početnoj stranici nalazi slika etnički vrlo raznolike obitelji.
"Prilično je štetno za društvo kada se osnažuje ideja da su siromašna ili kriminalna područja mjesta koja kategorički treba izbjegavati ili ih se sramiti", rekao je David Holmes za PandoDaily.