Na tržištu su se pojavile prve elektroničke cigarete koje su namijenjene samo ženama. Kako znamo da su namijenjene ženama? Zbog toga jer dolaze u ljubičastom dizajnu.
Tvrtku Vaping Vamps koja ih proizvodi utemeljila je Maria Verven koja je prestala piti 2011. i pokušala svojoj kćerki pomoći da se ostavi cigareta. E-cigarete su "dizajnirane posebno da pomognu ženama u prestanku pušenja", kako stoji na web stranicama ove tvrtke.
No, ako je vjerovati "misiji" koju ima ovaj proizvod, e-cigarete usmjerene su prema vrlo posebnom tipu žena:
"Vaping Vamp je zrela samouvjerena žena. Ona je od vitalnog značaja. Čila. Živahna. Puna energije i vitalnosti."
Ipak, stranica Jezebel piše da su Vaping Vamps e-cigarete problematične - ne radi toga što su usmjerene prema ženama, već zbog toga što ne nude ništa drugo potrošačima osim "djevojačkog" pakiranja.
"Osim pakiranja, to uopće ne izgleda kao prava e-cigareta koja je prilagođena specifičnim potrebama žene koje imaju drugačiji proces prestanka pušenja nego muškarci", primjećuje Anna Breslaw u članku napisanom za Jezebel.
E-cigarete su samo posljednji u dugačkom nizu proizvoda koji ciljaju na žene, obično putem ružičaste ili ljubičaste boje u dizajnu, a ne nekim posebnim značajkama koje bi bile u stanju ispuniti neku specifičnu žensku potrebu.
U posljednjih pet mjeseci tvrtka Fujitsu je predstavila svoje računalo "Floral Kiss" (cvjetni poljubac), tvrtka Bic predstavila je pak olovke za žene koje su izazvale pravu pomutnju na Amazonu, dok je Honda na tržište lansirala ženski automobil boje žvakaće gume pod nazivom "She's".
Čemu sve to, pitate se?
Na kraju krajeva, treba li nekome zaista "ženstvenija" verzija bilo kojeg od ovih proizvoda? Slutimo da ne.