Nissan GT-R već je u automobilskom svijetu poznat kao jedan od superautomobila s najboljim performansama, a sada su u Nissanu iskoristili desetljeća iskustva u utrkama koje je prikupio Nismo, specijalist ovog branda za motorsportove, kako bi razvili vrhunski Nissan GT-R, Nismo.
Odlikuje se ekskluzivnim dizajnom koji prihvaća staru filozofiju utrka prema kojoj oblik treba pratiti funkcije. Raspolaže mnogobrojnim tehnologijama nadahnutim motorsportovima kako bi se performanse automobila unaprijedile kroz poboljšanu aerodinamiku, ovjes i pogonski sklop, stvarajući time uravnotežen stroj koji se jednako snalazi i na cesti i na stazi.
Ispod poklopca motora, 3,8-litreni V6 VR38DETT motor sad razvija 600 KS (441 kW) i ima 652 Nm okretnog momenta.
Opruge i posebno razvijeni Bilsteinovi amortizeri Damptronic na prednjem i stražnjem ovjesu posebno su namješteni kako bi omogućili iznimne razine prianjanja i postupne reakcije upravljanja na granicama performansa. Može se birati između tri načina rada ovjesa: Comfort, Normal i R, za vožnju na stazi.
Prednji odbojnik, krilce ispod poklopca motora i karbonski stražnji spojler povećavaju aerodinamički potisak, snižavajući težište i stvarajući dodatnih 100 kg (pri 300 km/h) u usporedbi s upravo obnovljenim modelom Nissan GT-R iz 2014.
Aerodinamičke značajke automobila prilagođene su kako bi se osigurala jednolična raspodjela aerodinamičkog potiska od prednjeg do stražnjeg kraja na svim brzinama radi što progresivnijih obilježja upravljanja.
Široka konfiguracija prednjeg odbojnika i produženi, ali zašiljeni oblik stražnjeg odbojnika zadržavaju koeficijent otpora zraka na 0,26, baš kao i u modelu Nissan GT-R iz 2014.