Veći iznutra nego izvana /

Vozili smo novi Nissan Note

Image

Napredna tehnologija koju si svatko može priuštiti, dinamičan dizajn i pozornost posvećena pojedinostima na razini visoke klase ključne su odlike novog Nissanovog gradskog monovolumena.

26.10.2013.
12:07
VOYO logo

Kao znak početka novog vala Nissanovih proizvoda, novi je Note oblikovan i konstruiran kao odvažan novi konkurent u segmentu B. Prvi put vidjeli smo ga u ožujku na Sajmu automobila u Ženevi a u prodaju u Hrvatsku je upravo stigao. Preuzeo je brojne genijalne kvalitete prethodnika koji je doslovno bio veći iznutra nego izvana, ali i zamisli i inovativna konstrukcijska rješenja s uspješnih Juke-a i Qashqaija.

Image

Za razliku od inačica novog Notea namijenjenih prodaji na drugim tržištima, europski model ima jedinstven dizajn prednjeg kraja i vrhunski oblikovane retrovizore s ugrađenim žmigavcima.
Pametna organizacija unutrašnjosti uvijek je bila odlika Notea. Nova inačica nastavlja u tom smjeru i nudi više prostora u unutrašnjosti, veći prtljažnik i još više rješenja koja će se posebno svidjeti vozačima s obiteljima. Vlasnicima također pruža veću udobnost, veću razinu opremljenosti, dosad neviđene tehnologije u klasi i elegantnije vozačko okruženje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stražnja klupa nudi najviše prostora za noge u klasi, a detalji poput stražnjih vrata koja se otvaraju pod kutom od gotovo 90 stupnjeva stvoreni su da olakšaju život vlasnicima s obiteljima. Prtljažnik je također najpraktičniji u klasi i nudi pametni sustav Karakuri u kombinaciji s kompletom za popravak guma u standardnoj opremi, ploču Karakuri koja dijeli ostatak prtljažnika na dvije dodatne razine i mehanizam za pomicanje stražnje klupe za 160 mm koji stvara još 86 litara obujma prtljažnika. Standardno, s podignutim stražnjim sjedalima, Noteov obujam prtljažnika iznosi 295 litara. Usto, prostor za odlaganje ispod podnice nudi dodatnih 30 litara.

Image

Europsku premijeru ima tehnologija Sigurnosnog štita. Jednostavno zamišljena, ali izuzetno napredne konstrukcije i izvedbe, ona je paket pametno primijenjenih tehnologija s opipljivim prednostima u stvarnome svijetu. Sustavi za nadzor mrtvog kuta, izlaska iz prometne trake i otkrivanja pokretnih objekata zajedno čine novu razinu pomoći vozaču.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Druga tehnologija koja se prvi put pojavljuje u novom Noteu jest tzv. Panoramski monitor. Nissanov nagrađivani sustav više kamera koje olakšavaju parkiranje daje dobar pregled prostora oko automobila. Napredni sustav jednostavan je za korištenje i olakšava parkiranje čime se dodatno smanjuje mogućnost slučajnih oštećenja. Tri su, već poznate razine opreme: Visia, Acenta i Tekna. U svim modelima serijski ima električni paket, klimu, sustav Stop/start, šest zračnih jastuka i ograničivač brzine.

Image

Pogoni ga paleta učinkovitih motora koji kombiniraju niske troškove održavanja sa snažnim performansama. U ponudi će biti tri motora: 1,2-litreni benzinski motor snage od 80 KS, 1,2-litreni DIG-S s mehaničkim kompresorom od 98 KS i 1,5-litreni dCi turbodizelski motor snage od 90 KS. Sve inačice standardno su opremljene sustavom Stop/start koji isključuje motor tijekom stajanja i omogućuje emisije CO2 već od 95 g/km za dizelski i 99 g/km za benzinski motor.  Mješovita potrošnja goriva kreće se od 4,7 l/100 km za 1,2-litreni benzinski motor od 80 KS do 3,6 l/100 km za 1,5-litreni dCi motor. Dostupan s dva napredna prijenosna sustava, peterostupanjskim ručnim mjenjačem i opcionalnim automatskim CVT-om za 1,2-litreni motor DIG-S.

Cijene benzinskih verzija kreću se od 89.900 kuna, dok kod dizela cjenik kreće od 107.831 kunu naviše.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo