Već na prvi pogled jasno je kako je riječ o DAF-u, no ovog puta radikalnije dotjeranom nego ikad ranije. Velika prednja maska je modernizirana i sad omogućuje priljev još veće količine zraka za hlađenje motora. Novi je i odbojnik kao i svjetlosne jedinice, s dnevnim LED svjetlima i svjetlima za osvjetljavanje zavoja koja se sad nude uz doplatu. Moramo priznati kako nam uživo djeluje mnogo bolje nego na fotografijama koje su bile puštene uz prve press obavijesti.
Zbog novih normi trebalo je osloboditi dodatni prostor oko motora
i na šasiji a konstruktorima je pošlo od ruke da sve to izvedu
bez izmjena u samoj kabini, pogotovo kad je u pitanju visina
podnice. Tako je pristup kabini i dalje preko tri preklopne
stepenice a niska podnica kabinu modela XF Super Space Cab čini
najprostranijom na tržištu, s volumenom od 12.6 m3. Interijer je
doživio nešto manje izmjena. Najprije, tu je potpuno nova paleta
sjedala kako bi se omogućio što bolji komfor na putovanjima.
Položaj papučica je promijenjen dok papučica kočnice više ne
ulazi u pod već je ovješena čime je olakšana njena uporaba i
oslobođen dodatni prostor za nogu.
Redizajnirano je i kolo upravljača, novi je i središnji info
displej u boji na ploči instrumentima koji nudi dodatne
informacije i mogućnosti. Sami instrumenti su lagano
redizajnirani, s aluminijskim obrubima, prekidači grupirani prema
funkciji kako bi se olakšalo korištenje, dodana su dva držača za
šalice i malo odlagalište za otpad kod vozača. DAF je poboljšao
prostor za spavanje gdje je glavni madrac dubine 160 mm i sad dug
220 cm. Na stražnjem zidu je multifunkcijski kontrolni panel te
dodatni prtljažni prostor. Vehicle Stability Control (VSC) je
standard u novom XF-u, pomaže u prevenciji prevrtanja i
preklapanja tegljača. Adaptive Cruise Control i Forward Collision
Warning su opcija jednako kao i napredni sustav kočenja Advanced
Emergency Braking System.
Nova, lakša stražnja osovina je dostupna u modelu do 44 tone
ukupne mase i okretnim momentom do 2,300 Nm. Sustav nazvan
Stabilink treba omogućiti stabilnost i odlične vozne
karakteristike. Nova kontrukcija sedla i repozicioniranje nosača
akumulatora rezultirali u dodatnim uštedama u masi. Rezervoar za
AdBlue standardno mjeri 90 litara (140 kao opcija) i postavljen
je ispod kabine a sustav pročišćivača plinova (DeNOx) i filtri su
postavljeni u jednu kompaktnu jedinicu čime je omogućen ukrcaj do
1500 litara goriva, za najdulju moguću autonomiju.
Obnovljeni 12.9-litreni motor PACCAR MX-13 je dotjeran kako bi
udovoljio zahtjevima ekološke norme Euro 6. Zahvaljujući spretnoj
kombinaciji sustava EGR (recirkulacija ispušnih plinova), SCR
(selektivni katalizator), turbo-punjača s varijabilnom
geometrijom i filtra čestica novi motor uspješno ostvaruje
rezultate u zadanim okvirima. Snage motora su 300 kW/410 KS, 340
kW/460 KS i 375 kW/510 KS dok je okretni moment od 2,000 do 2,500
Nm.
Testni prototipovi prevezli su više od 10 milijuna kilometara
tako da ne treba sumnjati kako su sve njegove nove komponente
temeljito provjerene. Norme Euro6 na snagu stupaju početkom 2014.
godine dok će novi XF s motorima te norme biti raspoloživ već od
proljeća 2013.