Dok je Freelander prve generacije bio senzacija, njegova druga inkarnacija je bez obzira na to što je bila riječ o sjajnom automobilu, na tržištu prošla nekako tiho i bez svjetala refektora. Luksuzna konkurencija je uspjela je vremenom uloviti korak s Land Roverom pa je za treću generaciju donesena odluka da vozilo mora opet biti nešto posebno i ponovno svojevrsni predvodnik klase.
Land Rover Discovery Sport
Za početak, novo je ime, oslonjeno na evergreen Discovery, dok je vozilo postavljeno na podvozje superuspješnog Evoqua. Vizualna poveznica s „velikim“ Discoveryjem je masivni C nosač krova. S Discoveryjem osim naziva dijeli i provjereni sustav pogona Terrain Response. Unatoč kompaktnim dimenzijama, nudi upotrebljivost, konfiguraciju 5 + 2 sjedišta, zavidna off-road svojstva, ali i ekonomičnost, dinamičan dizajn i premium cjenovno pozicioniranje.
Land Rover Discovery Sport
Od svojih prethodnika novi Discovery Sport naslijedio je iznimna terenska svojstva, pa se može se pohvaliti ovjesom dugog hoda, visinom od tla od 21 cm, napadnim kutom od 25, silaznim od 31, te prelomnim od 21 stupanj, te gazom od 600 mm. Tehnološka zanimljivost: u retrovizorima je senzor koji mjeri dubinu vode.
Land Rover Discovery Sport
Unutrašnjost nudi dovoljno prostora, kako za putnike na prednjim, tako i onim koji sjede u drugom redu sjedišta čija pozicija je čak 5 cm viša, a samim tim bolje je iskorišten unutrašnji prostor i postignuta bolja preglednost. Organizacija kokpita je pregledna i naizgled spartanska. Ipak, na drugi pogled vidite kako je baš sve tu, uključujući i centralno postavljeni 8-inčni ekrana osjetljiv na dodir. Na dispoziciji su četiri paketa opreme: S, SE, HSE I HSE Luxury, svi izvrsno opremljeni, a tu je već tradicionalno i vrlo bogati program dodatne opreme za potpunu individualizaciju vozila.
Land Rover Discovery Sport
Na početku prodaje ovaj model se nudi s već poznatim 2.2-litrenim SD4 turbodizelom koji razvija 150 KS I 400 Nm okretnog momenta, odnosno 190 KS I 420 Nm u snažnijoj izvedenici. Benzinsku ponudu predstavlja 2.0 litreni motor Si4 s 240 KS I 340 Nm. Uz spomenute motore isporučuju se ručni ili autmatski mjenjači dok je pogon na sve kotače. U toku ove godine ponudu će proširiti 2.0 litreni turbodizel sa 150 KS, 380 Nm i niskom emisijom CO2 od svega 119 g/km. Samo s tim motorom Discovery Sport će se nudity s pogonom na prednje kotače.
Land Rover Discovery Sport
U vožnji cestom oduševio nas je precizni upravljač i vrlo ugodno i uravnoteženo podešeni ovjes, dok je na terenu pokazao kako su njegovi konstruktori usvojili svo višedesetljetno iskustvo i naslijeđe Land Rovera. Konkurencija ovdje ima razloga za glavobolju jer Discovery Sport nije samo šminker koji baštini ime vozila proslavljenog na nekadašnjim natjecanjima Camel Trophy, već vrlo sposobni terenac kojemu je letvica sposobnosti vrlo visoko postavljena. Cijene u Hrvatskoj se kreću od 353.577 kn koliko stoji model s paketom opreme S, pet sjedala i turbodizelom od 150 KS.