Nova generacija Civica je definitivno "naučila" iz iskustava prijašnjeg modela. Civic je sada još ugodniji i praktičniji automobil, pun tehničkih inovacija, za ljude koji uvijek žele biti korak ispred.
U devetoj generaciji, osluškujući ritam i zahtjeve tržišta, ponudi petvratnog modela i limuzine (i dalje na prošloj generaciji) pridružio se i karavan oznake Tourer. Tržište karavana niže srednje klase je stabilno s potencijalom rasta dok karavani srednje klase imaju trend pada, pa se tu vidi prilika i za Civic.
Sve do B nosača krova on je identičan hatchbacku, što znači da ima strm, nisko "zaboden" poklopac motora, crno lakiranu masku čija se linija preko svjetala proteže do bokova, kao i niz modernih detalja poput LED dnevnih svjetala za vožnju, kvaka stražnjih vrata skrivenih unutar okvira prozora i pokazivača smjera integriranih u retrovizore. Aerodinamična svojstva i dizajnerska rješenja ispitivana su u zračnom tunelu s ciljem smanjenja potrošnje i emisije CO.
Sportski štih nadopunjuje ponuda atraktivnih alu naplataka, crni obrubi blatobrana, optički povezana stražnja svjetla i krovni spojler. Unutrašnjost, jednako futuristička kao i u standardnom modelu je logična i jednostavna za korištenje. I dalje su instrumenti na cockpitu poredani u dva nivoa.
U gornjem "redu" nalaze se oni bitniji - brzinomjer, info ekran u boji, te indikatori ekonomičnosti. Ostatak opreme je zavidan, počevši od automatske klime, odličnog stereo sustava s USB ulazom, start-stop sustava, mjenjača sa 6 stupnjeva prijenosa, sustava za pomoć pri kretanju pri uzbrdici...
Sjedala su ugodna, s odličnim bočnim držanjem u zavojima. Civic ima vrlo kvalitetne materijale u unutrašnjosti vozila, pogotovo kada je u pitanju osjećaj vozača, ali i njen izgled. I dalje nudi još iz osme generacije proslavljena“čarobna sjedala” što znači da je i dalje najpraktičniji.
Prtljažnik je najveći u klasi, nudi 624 litre korisnog prostora, koji se jednostavnim preklapanjem stražnjih sjedala može povećati do zapremine od 1668 litara, te će bez problema "progutati" i dva bicikla ako je potrebno. I to nije sve, ispod podnice prtljažnika je dodatni „box“ za prtljagu od 117 litara. Pohvale idu i iskoristivosti prtljažnika, zbog niskog praga utovara od 565 mm te pravilnom obliku s ravnim bočnim stranicama. Stražnja rolo polica namota se samo jednim dodirom a treba spomenuti i mrežicu za pregrađivanje prtljažnog prostora koja usto ima i vlastiti spremnik.
Agregati koji se ugrađuju u Civic Tourer su od prije poznati benzinski 1.8 i-VTEC sa 142 KS, te novi dizelski agregat 1.6 i-DTEC sa 120 KS, 300 Nm okretnog momenta, emisijom CO2 od 99 g/km te vrlo niskom potrošnjom goriva, svega 3,6 litara na otvorenoj cesti.
U vožnji je ovo tipična Honda. Agilna, brza, precizna na upravljaču. Jednom riječju, zabavna. Kod Tourera je dorađen prednji stabilizator, dok su amortizeri elektronski podesivi i prilagođeni Adaptive Dumper System sustavu (za pakete opreme Lifestyle i Executive), dok su klasični amortizeri namijenjeni paketima opreme Comfort i Sport.
Adaptive Damper System nudi tri različite mogućnosti podešavanja : normal, comfort i dynamic. Gibanja karoserije kontroliraju se putem elektroničkih senzora smještenih na ovjesu. Odabirom jedne od tri mogućnosti mijenja se način rada stražnjih amortizera, protokom ulja kroz ventile smještene u amortizerima.
Paketi opreme su bogati, pa i osnovni Comfort. On se nadopunjuje paketima Sport, Lifestyle i Executive. Dodajmo i kako se Civic Tourer može opremiti svom silom sigurnosne opreme koja u određenom trenutku može spriječiti nesreću.
Tu je upozorenje na frontalni sudar, upozorenje na mogući nalet na prepreku, nadzor izlaska iz prometne trake, automatski nadzor nad dugim i kratkim svjetlima, sustav prepoznavanja prometnih znakova, automatsko kočenje pri manjim brzinama (City-Brake Active system), aktivni tempomat, nadzor mrtvog kuta i upozorenje na nadolazeće vozilo s boka.
Cijene benzinskih modela kreću se od 172.000 kuna dok dizeli stoje od 179.990 kuna naviše.