NOGOMETNO POTROŠAČKO LUDILO /

Tko će zaraditi milijune na kockastoj euforiji?

Turista bi trebalo biti još više nakon Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu koje počinje za točno deset dana. No, prije toga na kockastoj euforiji milijune će zaraditi trgovci, ugostitelji i prembena industrija.

2.6.2014.
18:59
VOYO logo

Broji se sitno do Svjetskog prvenstva, pa su navijači navalili po rekvizite. Dresovi, zastave, šalovi, Kata je za 400 kuna nabavila sve!

"To šaljem nećaku u Nizozemsku, veli da je tamo ludnica za Svjetsko prvenstvo, veli - tetka kupuj - šalji!" otkrila je Kata iz Zagreba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najviše će Hrvata utakmice gledati na ekranima, pa je sada prava prilika nabaviti novi i veći.

"Povećanje prometa je, nekakvih 30 posto i to je većinom zbog Svjetskog prvenstva", rekao je Ivica Pukljak, prodavač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

12. lipnja u Sao Paolu bit će oko dvije i pol tisuće navijača iz Hrvatske i još toliko iz dijaspore. Tko je mislio, već je rezervirao, jer čak da i nađete mjesto u avionu, kreveta u Riju i Recifeu više nema, iako su cijene ovisno o aranžmanu od 17 do 40 tisuća kuna. 95 posto kupaca - muškarci.

"Najveći dio njih nije dosada letio u Južnu Ameriku, neki od njih su skupljali novac par zadnjih godina", otkrio je Ivan Puškar, direktor Kompasa.

Priliku za zaradu vide svi. Turističke agencije, prehambena industrija, ugostitelji. Na temelju iskustava samo prodaja piva poraste za 10 tak posto, za pivare to je 40 milijuna kuna više.

"To su izravni učinci, recimo pojedinih vrsta industrija koje pronalaze svoj izravni interes, posebno za vrijeme održavanja kad je euforija najveća, kad je potrošnja najveća", rekao je Mato Bartoluci, profesor na Kineziološkom i Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No najveći - plus, tvrde stručnjaci, nakon prvenstva osjetit će turizam. Na kockastoj euforiji svoj će brand stoga graditi i turistička zajednica jer samo otvaranje protiv Brazila pratit će više od 2 milijarde ljudi.

"To je svakako jedan od najboljih marketinških efekata i izravnih koristi koje će Hrvatska imati, sve ovo ostalo nadovezuje se na taj brand, prepoznatljivost Hrvatske", rekao je Darko Lorencin, ministar turizma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što dalje reprezentacija dogura, učinci će biti veći, pa će svaki gol u protivničkoj mreži, uz navijače, slaviti i gospodarstvo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo