Pri dizajniranju aktualne generacije kompaktnog Citroëna se nije puno eksperimentiralo, niti naginjalo sportskim afinitetima. Francuzi su promijenili filozofiju i kompaktni model usmjerili na obiteljske potrebe. Kao najbolji primjer te orijentacije je peterovratni model, koji je jedina inačica, za razliku od njegovih prethodnika prve generacije C4, Xsare i ZX-a. S dužinom od 4,33 metra C4 je jedan od najdužih u segmentu, s prtljažnikom dostojnim i klase iznad, čiji je obujam raskošnih 408 litara.
Dizajn karakterizira masivna maska hladnjaka s ‘double chevronom’ i izduženim svjetlima koje ne krase trendovske svjetleće diode. Unutrašnjost je najjači adut C4, jer je napravljena vrlo precizno i od kvalitetnih materijala. Instrument ploča je izuzetno pregledna, dok je veliki broj pretinaca nalik nekom monovolumenu. Sjajan dojam ostavlja i vrlo kvalitetna armatura, tako da je opći dojam još bolji, pri čemu bi mogli kazati kako se interijer približio prestižnijem i većem modelu C5.
Ergonomija je u Citroënu C4 dobra, sve je na svojem mjestu, dostupno u vožnji. Prednja sjedala s lumbalnim podešavanjem su zaista udobna, a sviđaju nam se nasloni za glavu koji se mogu podešavati u četiri smjera tako da nema umornog osjećaja niti nakon dužih vožnji. Tijekom vožnje dobro ce doći nasloni za ruke na vratima kao i središnji naslon unutar kojeg se mogu spremiti mobiteli ili neke druge sitnice. Francuzi pri izradi nisu škrtarili s opremom, jer paket Medveščak nudi sve potrebno za ugodnu vožnju, od klime, potpunog električnog paketa, pa do potpune sigurnosne opreme uključujući ESP i svu silu zračnih jastuka.
Citroën je u C4 Medveščak+ omogućio pomoć pri kretanju na kosini pa vam vozilo neće krenuti nego će se zadržati 2-3 sekunde. Od tehnikalija, C4 ima ABS + REF + AFU + ESP + ASR.
Testni model bio je opremljen benzinskim motorom s tri cilindra koji ima oznaku e-THP 130, predstavljen je u proljeće 2014. godine a razvijen u suradnji s BMW-om. C4 je prvi model u koji je ugrađen ovaj novi motor. Iz Citroëna se hvale kako PureTech motori u odnosu na svoje prethodnike troše do 25% manje goriva, isto toliko manje emitiraju i CO2 dok im je snaga 15% veća. Novi motor stiže nakon već predstavljenih benzinskih atmosferskih motora s tri cilindra obujma od jedne i 1,2 litre. Motor obujma 1,2 litre je uz pomoć turbopunjača pojačan s 82 na 130 KS uz okretni moment od 230 Nm. To je prvi benzinski motor grupe PSA Peugeot Citroën koji ispunjava normu Euro 6, uz emisiju CO2 od 110 g/km.
Motor je kompaktniji i lakši nego što je bio kod prethodnika s četiri cilindra, inače snage manje za 10 KS. Uparen je s dobrim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva, preciznog hoda i ugodnog za korištenje. Automobil tijekom vožnje preporučuje sljedeći stupanj prijenosa s velikim brojem unutar lijepo dizajniranog okretomjera. Nižoj potrošnji motora doprinosi start-stop sustav, a u gradskoj vožnji smo tijekom testa imali potrošnju između 7 i 8 litara. Izlaskom na otvorenu cestu potrošnja uvelike pada i ispod pet litara.
Automobil se sasvim lijepo vozi, te s lakoćom savladava zavoje, daleko je to od nekadašnjeg stereotipa o „mekanim“ francuskim automobilima iako jsu njemački konkurenti i dalje osjetno tvrđi. Ovako motoriziran i opremljen C4 do registracije stoji 149.695 kuna.