Za suradnju u idućih deset godina japanska kompanija Uniqlo Federeru nudi 30 milijuna dolara godišnje. Kako javljaju britanski mediji, veliki švicarski tenisač navodno je već potpisao ugovor s Japancima.
U ožujku ove godine istekao mu je ugovor s Nikeom, kompanijom s kojom je prvi put potpisao davne 1994. godine, odnosno kada je imao 13 godina.
Japanski Uniqlo Federeru je ponudio 30 posto više od Nikea. Jasno, ugovor, koji je navodno već potpisan, ne obvezuje Švicarca da profesionalno igra još deset godina, već je kompanija procjenila da će im suradnja isplatiti i ako Federer za godinu ili dvije prekine karijeru, toliki je on mamac za publiku.
Prvi turnir na kojem bi Federer mogao igrati u odjeći novog sponzora vjerojatno će biti ovogodišnji Wimbledon, koji počinje za tri tjedna. Švicarac, osvajač 20 Grand Slam naslova, ondje će ponovo biti favorit, tražeći deveti naslov u All England Clubu.
Nepoznata je sudbina Federerovog logotipa RF, koji je Nike kreirao zbog suradnje s njim. No, kao i u slučaju Air Jordana, brand bi mogao ostati na tržištu.
Uniqlo je u svijetu profesionalnog tenisa već pet godina. Višestruko im se isplatila suradnja s Novakom Đokovićem, s kojim su surađivali tijekom njegovih najboljih igara. Japanci su sponzor i Keiju Nishikoriju. Suradnja s Federerom implicitno sugerira da bi Švicarac mogao igrati na Olimpijskim igrama 2020. u Tokiju.
Prije Uniqloa, Đokoviću je sponzor bio Sergio Tacchini, koji to nije uspio odviše kapitalizirati. Kao ni vjerojatno Lacoste, trenutni Đokovićev sponzor, koji s njim surađuje usred njegovih vrlo loših igara.