Prigodni blok još je jedno priznanje važnosti osvanja Davis Cupa hrvatske teniske reprezentacije. Autorica izdanja jest Dubravka Zglavnik Horvat, dizajnerica iz Zagreba, a poštansku marku oblikovala je prema fotografiji Marija Čuzića. U prigodnom bloku nalaze se dvije poštanske marke, svaka nominalne vrijednosti 6,50 kuna. Tiskano je 30.000 blokova, a Hrvatska pošta izdala je i prigodnu omotnicu prvog dana (FDC). Motiv bloka jest trenutak proglašenja pobjednika Davis Cupa.
Ova poštanska marka obilježava jedan od najvećih uspjeha sportaša u Hrvatskoj. Naši su tenisači srebrnu Salataru digli dva puta u zrak - 2005. i 2018. godine. Zašto Salatara? Godine 1900. harvardski student Dwight F. Davis naručio je veliku srebrnu zdjelu, originalno predviđenu za posluživanje salate, kao nagradu pobjedniku teniskog susreta Sjedinjenih Američkih Država i Velike Britanije. Tada nije bio svjestan da je tog trenutka postao besmrtan, a njegova formula dvoboja nacija bila je i ostala jedna od najtežih na putu ka pobjedi.
Pobjednički tim, u kojem su glavnu ulogu imali Marin Čilić, Borna Ćorić i Ivan Dodig, okupio je Željko Krajan. Put do pobjede bio je kudikamo duži nego 2004. godine kada su nas u pobjednički pohod poveli Ivanišević, Karlović, Ljubičić i Ančić. Za osvajanje novog trofeja morali smo pretrpjeti poraz u prvom kolu 2015. godine, 2016. poraz u finalu u Zagrebu, a 2017. opet gubimo u prvom kolu. I onda 2018. osjećali su da je to ta godina, da su sazrijeli i da mogu do kraja.
Prvo kolo u Kanadi, zatim Kazahstan pa potom Sjedinjene Američke Države. Priključio se i Mate Pavić, a tu su još bili i Galović, Škugor i Mektić. Finale se igralo u Francuskoj. I opet tipično za Davis Cup; umjesto velike drame Hrvatska je uvjerljivo odnijela pobjedu. Samo je deset nacija od prvog izdanja 1900. dva ili više puta osvajalo srebrni pehar.