Tehnički gledano, riječ je o izvedbi novog modela Outlandera odnosno produkcijskoj varijanti koncepta PX-MiEV II koji za pogon koristi kombinaciju benzinskog agregata i dva električna motora (po jedan za svaku osovinu) te paket litij-ionskih baterija.
Prednje kotače ovog 1810 kilograma teškog SUV-a pokreće 2.0-litreni 4-cilindrični MIVEC benzinski motor najveće snage 95 KS, uparen s elektromotorom snage 82 KS i 137 Nm, dok je za pogon stražnje osovine zadužen elektromotor iste snage ali sa 195 Nm. Ovako napredan twin-motor 4WD sustav omogućuju ubrzanje poput 3.0 litre V6 motora, dok maksimalna brzina iznosi 170 km/h (elektronski ograničena). Električna energija skladišti se u litij-ionskim baterijama kapaciteta 12 kWh, postavljenih u pod vozila čije punjenje na standardnoj kućnoj utičnici traje oko četiri sata (do 100% kapaciteta), odnosno svega pola sata na brzom punjaču (do 80% kapaciteta).
Vozaču su na raspolaganju tri načina rada, uključujući i onaj potpuno električni u kojem plug-in hibridni Outlander može prevaliti do najviše 55 km. U kombiniranom načinu rada, automobil stotinu prijeđenih kilometara prelazi sa samo 1.64 litre goriva (Japan JC08 ciklus), uz emisiju CO2 nižu od 49 g/km, dok ukupna autonomija u ovom modu premašuje 880 km. U trećem načinu rada automobil za pogon koristi oba elektromotora, dok je konvencionalni motor s unutarnjim sagorijevanjem zadužen za pokretanje generatora za proizvodnju električne energije odnosno punjenje baterija.
Mitsubishi Outlander PHEV na domaće japansko tržište stiže početkom iduće godine, nakon čega sredinom godine kreće prodaja na europskom i sjeverno-američkom tržištu. Cijene novog modela još nisu poznate.