Pravila nagradnog natječaja „Osvoji rukometnu loptu!“

Image
16.11.2022.
11:00
VOYO logo

Članak 1.
RTL Hrvatska d.o.o., Krapinska 45, 10000 Zagreb, OIB 07330149920 (u daljnjem tekstu: Priređivač) u čijem je vlasništvu Facebook stranica Vrijeme je za rukomet, organizira kreativni natječaj pod nazivom „Osvoji rukometnu loptu!“ (u daljnjem tekstu: Kreativni natječaj) za posjetitelje Facebook stranice Vrijeme je za rukomet. Kreativni natječaj organizira se u svrhu promocije RTL Televizije i promocije Facebook stranice Vrijeme je za rukomet.

Članak 2.
Kreativni natječaj počinje 16. studenog 2022. u 12:00 sati i traje do 20. studenog 2022. u 11:59 sati.
Tijekom trajanja kreativnog natječaja fanovi Facebook stranice Vrijeme je za rukomet imat će priliku osvojiti jednu (1) rukometnu loptu. Jedan korisnik s najkreativnijim odgovorom na nagradno pitanje u komentaru ispod objave Facebook stranice Vrijeme je za rukomet dobit će loptu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Članak 3.
Pravo sudjelovanja u Kreativnom natječaju imaju sve fizičke osobe, starije od 18 godina, koje prihvaćaju ova pravila (u daljnjem tekstu Sudionici). Sudjelovanjem u Kreativnom natječaju, Sudionici su suglasni da Priređivač može bez naknade koristiti sadržaj komentara koje su sudionici ostavili na Facebook stranici Vrijeme je za rukomet.

Članak 4.
Pravo sudjelovanja u Kreativnom natječaju imaju svi punoljetni Sudionici koji od 16. do 20. studenog ispod objave nagradnog natječaja na Facebook stranici Vrijeme je za rukomet komentiraju odgovorom na pitanje. Svi komentari koji se ostave nakon perioda navedenog u Članku 2. neće biti uzeti u obzir. Nakon završenog roka svakog od krugova ekipa RTL Hrvatske odabrat će jedan (1) pobjednički komentar, a rezultate će objaviti u roku od 72 sata nakon završetka Kreativnog natječaja.
Sudjelovanjem u Kreativnom natječaju Sudionici su suglasni da podaci osobnog karaktera koje su dostavili Priređivaču uđu u bazu Kreativnog natječaja Priređivača te da će nakon 31. 12. 2023. godine biti uništeni. U svakom trenutku tijekom trajanja Kreativnog natječaja Sudionici mogu uskratiti odobrenje za držanje, obradu i procesuiranje njihovih osobnih podataka kako je navedeno u Članku 6. Pravila.
Članak 5.
Svaki komentar koji odgovara uvjetima Kreativnog natječaja navedenim u Članku 4. može biti objavljena na Facebook i internetskim stranicama RTL Hrvatska.
Svaki Sudionik može poslati samo jedan komentar. Sudjelovanjem u Kreativnom natječaju Sudionici su suglasni da Priređivač može bez naknade koristiti te objaviti njihove osobne podatke: ime i prezime te komentar koji je dostavljen Priređivaču ispod objave prilikom prijave na Kreativni natječaj. Sudjelovanjem u Kreativnom natječaju Sudionici su suglasni da priređivač te osobne podatke može koristiti bez naknade i objaviti u promotivne svrhe na internetu.
Priređivač zadržava pravo da pristigle komentare koji ne odgovaraju uvjetima navedenim u članku 4. ne objavi ili obriše.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Članak 6.
Ako u bilo kojem trenutku Sudionik želi prekinuti svoje sudjelovanje u Kreativnom natječaju, može to učiniti tako da obriše svoj komentar i u inbox Facebook stranice Vrijeme je za rukomet pošalje poruku „ODUSTAJEM OD NATJEČAJA ZA OSVOJI RUKOMETNU LOPTU“.

Članak 7.
Svi sudionici Kreativnog natječaja suglasni su s Pravilima sudjelovanja u Kreativnom natječaju „Osvoji rukometnu loptu!“ objavljenom na Facebook stranici Vrijeme je za rukomet.

Članak 8.
Sudjelovanjem u Kreativnom natječaju Sudionici preuzimaju odgovornost da su podaci koje su dostavili Priređivaču prilikom prijave na Kreativni natječaj istiniti, da ne dovode u zabludu te da se objavom dostavljenih osobnih podataka neće prekršiti ili ugroziti prava trećih osoba (autora komentara ili osoba koje se eventualno nalaze u komentaru). Priređivač nije ni na koji način odgovoran za sadržaj koji su objavili Sudionici. Za sve podatke i sadržaje koje pojedini Sudionik koristi u prijavi na Kreativni natječaj odgovoran je isključivo Sudionik koji je Priređivaču dostavio podatke i sadržaje. Ako se utvrdi da je sadržaj objavljen u ime pojedinih Sudionika nezakonit ili neprikladan, Priređivač će takav sadržaj odmah po primitku informacije ukloniti i Sudionika koji je prekršio pravila isključiti iz daljnjeg natjecanja.

Članak 9.
Na Facebook stranici Vrijeme je za rukomet tijekom trajanja Kreativnog natječaja u svakom će trenutku biti dostupan pregled svih pristiglih odgovora koji odgovaraju uvjetima navedenim u članku 4. ovih Pravila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Članak 11.
Pobjednik Kreativnog natječaja za svoj će komentar dobiti nagradu od Priređivača – jednu (1) rukometnu loptu.

Članak 12.
Tijek Kreativnog natječaja nadgledat će zaposlenici Priređivača. Komentari i poruke neprimjerenog sadržaja bit će izbrisani.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Članak 13.
Smatra se da su sudjelovanjem u Kreativnom natječaju Sudionici u svakom trenutku upoznati s ovim pravilima te da ih u potpunosti i bezuvjetno prihvaćaju.

Članak 14.
Priređivač zadržava pravo bez prethodne najave promijeniti, modificirati ili nadopuniti pravila Kreativnog natječaja ili Kreativni natječaj u slučaju nepredviđenih ili izmijenjenih okolnosti u potpunosti prekinuti.

Članak 15.
Svaka promjena vezana uz Pravila Kreativnog natječaja bit će objavljena na Facebook stranici Vrijeme je za rukomet. O važnim promjenama i dopunama Priređivač može obavijestiti Sudionike i/ili objavljivanjem na Facebook stranici Vrijeme je za rukomet i/ili putem inboxa Facebook stranice Vrijeme je za rukomet.

Članak 16.
Facebook ni na koji način ne sponzorira, podržava ili administrira Kreativni natječaj niti je povezan s njime. Facebook nije odgovoran za Kreativni natječaj te svu odgovornost za provedbu Kreativnog natječaja, prikupljanje podataka o Sudionicima, mehanizaciju nagrađivanja, odabir pobjednika, slanje nagrada te ostale radnje povezane s Kreativnim natječajem snosi RTL Hrvatska d.o.o.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Članak 17.
Za sudjelovanje u Kreativnom natječaju nije potrebno uplatiti određenu svotu novca, a uplaćujući novac, neće se povećati mogućnost dobitka.

fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo