Hrvatska od 15.30 igra posljednju utakmicu na Euru, a s obzirom na neatraktivnog protivnika, radni dan i činjenicu da pobjeda u ovoj utakmici zapravo ne donosi ništa, pitanje je kolika će biti posjećenost u zagrebačkoj Areni.
Inače, peto mjesto na Euru vodilo bi na iduće Svjetsko prvenstvo, ali čelnici EHF-a odlučili su promijeniti to pravilo te utakmica Hrvatske i Češke ne igra nijednima neku preveliku ulogu. Za komentar smo zamolili direktora marketinga Hrvatskog rukometnog saveza i direktora Eura 2018. Silvija Njirića.
"Riječ je o dnevnim kartama, netko tko kupi kartu može pogledati sve tri utakmice, a kolika će biti posjećenost po utakmicama nitko ne zna. Dosta karata je prodano federacijama i zemljama koje nisu više na turniru, kao što su Njemačka, Norveška. Federacija Slovenije koja nam je blizu i koja bi lako mogla organizirati prijevoz autobusima nije se plasirala u nastavak turnira. Plasirale su se reprezentacije koje prate samo mama i tata", rekao je Njirić pa nastavio:
"Dosad je rezervirano 9000 sjedećih mjesta. A karte se i dalje prodaju. Je li u međuvremenu Norveška prodala karte Švedskoj, koliko će se ljudi koji su dobili sponzorske ulaznice uopće odazvati i kada, ne možemo predvidjeti. Ono što sigurno nećemo učiniti je da osiguramo besplatan ulazak navijačima. Nije fer prema ljudima koji su platili karte 500 kuna", izjavio je za Net.hr Njirić.