HRVATSKO TRŽIŠTE /

Robusni sedan za vrlo korektne novce

Image
Foto: citroën

Kupcima na našem tržištu je ponuđen prostrani sedan robusne konstrukcije s provjerenim i pouzdanim motorima, solidnom opremom i sve to za vrlo korektne novce.

22.1.2013.
10:41
citroën
VOYO logo

Već prvi pogled na automobil odražava pripadnost Citroënovoj gami, osobito sprijedam gdje se ističe elegantno uklopljeni "double chevron".

Elegantne linije naglašene su kromiranim detaljima, krase ga visoka bočna linija karoserije, širok trag kotača i izbočeni blatobrani, čime je dobio na robusnosti. Međuosovinski razmak od 2,65 metara najveći je u kategoriji, što mu osigurava iznimnu prostranost. I doista, prostor u unutrašnjosti dostojan je klasnijih limuzina, osobito straga, gdje mjesta za koljena i glavu ima napretek, a da taj "luksuz" ne utječe na veličinu prtljažnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: citroën

Dapače, obujam od 506 litara među najvećima je u klasi. Najmanji, trocilindrični 1.2 litreni benzinac, razvija najveću snagu od 72 KS pri 5.500 o/min. uz najveći okretni moment od 110 Nm pri 3000 o/min. Snažniji benzinac razvijen je na temelju motora 1,6i 16V, razvija 115 KS  i iznenađujuće je okretan. Vozačima koji često putuju svakako će najbolja investicija biti odabir 1,6-litrenog HDi turbodizelaša od 92 konjske snage.

Riječ je o provjerenom agregatu proizvedenom u više od šest milijuna primjeraka koji spaja dobra vozna svojstva, prvenstveno velik okretni moment pri malim okretajima i nisku potrošnju od samo četiri litre. U ponudi su ručni petstupanjski mjenjač, klasični automatski (s četiri stupnja) i upravljani 5-stupanjski robotizirani mjenjač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: citroën

Citroën C-Elysée konstruiran je tako da odoli zubu vremena i velikoj kilometraži. Oštri uvjeti vožnje u pojedinim zemljama uzeti su u obzir već od samog početka konstrukcije. Tako je, primjerice, prilagođen razmak od tla s posebnim gumama,  podvozje je dodatno zaštićeno, karoserija na nekim dijelovima ojačana a dijelovi su spojeni vijčanim elementima koji su se pokazali čvršćima u odnosu na uobičajene spojnice.

Sva navedena poboljšanja jamče mu istinsku trajnost. Dokaz tomu je činjenica da je ispitan na više od četiri milijuna kilometara diljem svijeta, u svim uvjetima vožnje (hladnoća, prašina, terenska vožnja itd.).

Image
Foto: citroën

Trošak uporabe smanjen je zahvaljujući štedljivim motorima, odgovarajućim servisnim intervalima, produženim vijekom trajanja dijelova i robusnim perivim materijalima. Posebna je pozornost bila posvećena klima uređaju pa mu je dodana funkcija "Max" (na uređaju s elektroničkim upravljanjem), koja jamči brzo rashlađivanje kabine.

Opremljenost C-Elyseea razlikovat će se ovisno o tržištu, ali i u skladu s njihovim posebnim zahtjevima. Već u osnovnoj serijskoj opremi nziva Attraction osigurani su svi potrebni sustavi koji karakteriziraju moderni automobil C segmenta, četiri zračna jastuka, električni paket, ESP ali ne i klima. Ona je dio opreme u drugom po redu paketu opreme Seduction.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: citroën

Najraskošniji je Exclusive koji ima brojne ukrasne elemente, aluminijske naplatke, kožni upravljač, stražnje podizače stakala i digitalne komande klima uređaja. C-Elysee je upravo stigao na hrvatsko tržište a početna cijena benzinskog 1.2 Vti modela s opremom Attraction iznosi vrlo prihvatljivih 82.900 kuna.

Cijene dizela kreću se od 96.900 kn (1.6 HDi Attraction) naviše. Model Seduction, s klimom, radio uređajem i nekoliko estetskih dodataka je skuplji za 9.000 kuna. Ovaj zanimljivi automobil u ponudi je u siječnju s fiksnom kamatom od 5,5% s gratis trećom godinom jamstva i dvije godine pomoći na cesti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: citroën
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo