Od početka prodaje 2006. prodano je otprilike 340 000 primjeraka Logana MCV u četrdesetak zemalja. Potaknuta takvim snažnim odgovorom tržišta, Dacia u prodaju pušta novi Logan MCV, koji kreće stopama novih modela Logana, Sandera i Sandera Stepway.
Poput novog Logana i novog Sandera, novi Logan MCV diči se suvremenom vanjštinom u karavanskom obliku i privlačnom unutrašnjošću.
Dinamičnijeg je izgleda, s blago ukošenim stražnjim prozorom, primjerice, i, iz profila, stilskim obilježjima koje dijeli s Lodgyjem i Dusterom. Jasno prati suvremene trendove oblikovanja, no ne na štetu prostrane unutrašnjosti.
A iznutra, velikodušan je i praktičan: prostrana unutrašnjost ima pet sjedala pune veličine za pet odraslih osoba, a prtljažnik ima obujam od 573 l.
Poslovično, Dacia ni s novim Loganom MCV nije pristala ni na
kakve ustupke. Na većini tržišta, dakle, nudi više obilježja po
cijeni modela na odlasku. Već od prvog paketa opreme novi Dacia
Logan MCV nudi znatnu udobnost, sigurnost i praktična poboljšanja
poput ESC-a, servoupravljača, bočnih zračnih jastuka i preklopive
stražnje klupe djeljive u omjeru 2/3-1/3.
Napredna nova oprema obuhvaća multimedijski sustav MediaNav,
regulator i ograničivač brzine, stražnje parkirne senzore i način
vožnje “Eco”.
Što se tiče ponude motora, benzinsku čini samo jedan: 1.2 16v 75, svestran i ekonomičan u pogledu nabavne cijene i troškova održavanja.
Tu su i dva 1.5 dCi dizelska motora snage od 66 kW (90 KS) ili 55
kW (75 KS) koji udovoljavaju normama Euro 5. Ovo je
najprodavaniji Renaultov motor, poznat po pouzdanosti,
performansama i ekološkim karakteristikama. Nedavne preinake
dodatno su poboljšale ubrzanje, dok je potrošnja od 3,8 l/100 km
ostala među najmanjima u klasi, što rezultira ispuštanjem CO2 od
samo 99 g/km.
Istodobno, Dacia nastavlja promicati autoplin (LPG) kao
ekonomičnu alternativu dizelu. S obzirom na to da plin stoji
manje od šest kuna, očito je kako je riječ o štedljivijoj opciji.
Otprilike jedan od deset Dacijinih automobila (proizvedenih u
tvornici Pitesti) pokreće autoplin. Potvrda je to
vjerodostojnosti Dacijinih napora da na tržište uvede konkurentne
tehnologije visoke djelotvornosti.
Funkcija Eco Mode (na nekim motorima) vozaču omogućuje da u bilo kojem trenutku smanji potrošnju goriva u najvećoj mjeri. Eco Mode prilagođuje određene postavke motora i klimatizacijskog uređaja i ovisno o stilu vožnje i prometnim uvjetima potrošnju goriva i ispuštanje CO2 može smanjiti do 10 %.
Novi Dacia Logan MCV u Hrvatskoj je dostupan s cijenom od 64.700
kuna naviše (1.2 16V Base, dok dizeli stoje od 86.500 kuna
naviše.