Glede automobila, Tajland je posebna zemlja. Naime, u Zemlji Osmjeha već godinama više od polovice novoregistriranih vozila čine pickupi. Pri tome je Isuzu D-Max na drugom mjestu, odmah iza Toyote Hilux, što ga čini bolje prodavanim od bilo kojeg osobnog vozila ondje. Međutim, japanskom proizvođaču D-Max nije toliko važan samo zato nego i jer se izvozi u više od stotinu zemalja diljem svijeta.
Kako bi i dalje osigurao naklonost kupaca, Isuzu je predstavio potpuno redizajnirani D-Max mnogo većih dimenzija i s mnoštvom zanimljivih pojedinačnih rješenja. Unatoč tome što je sada sa 5295 mm dulji, krug okretanja od 12,2 metara ostaje u okvirima prethodnika. Širina i trag također su nešto veći, a međuosovinski je razmak za 45 mm narastao na ukupno 3095 milimetara.
To poboljšava držanje smjera na autocesti, ali ujedno nudi i veću utovarnu površinu čija se duljina kod izvedbe s dvostrukom kabinom (Double Cab) produljilla sa 1380 mm na sadašnjih 1552 milimetra. Neobično za pickup vozila, D-Max obiluje sigurnosnom opremom koja sada serijski uključuje šest zračnih jastuka, regulaciju proklizavanja, ESP i ABS s pomoći pri kočenju te veće kočne diskove. I dnevna, kao i stražnja LED svjetla potvrđuju da je D-Max vozilo u trendu.
Prve testne vožnje u Tajlandu gdje se D-Max sastavlja pokazale su kako nove spiralne opruge (umjesto dosadašnjih torzijskih opružnih šipka) na prednjoj osovini nude veću preciznost i mnogo bolju udobnost vožnje. Isuzu slijedi trendove i glede smanjivanja obujma motora. Naime, europski modeli stižu isključivo s novim 2,5-litrenim dizelskim motorom.
Biturbo isporučuje 163 KS, kao i dosadašnji 3.0-litreni agregat, ali ima mnogo bolje radne karakteristike, a okretni moment mu je porastao na 400 Nm. Potrošnja iznosi samo 7,4 l/100 km. Prijenos snage obavlja se preko šesterostupanjskog mjenjača, a uz nadoplatu za inačicu Space Cab i Double Cab može se dobiti i peterostupanjski automatski mjenjač.
Zahvaljujući poboljšanoj izolaciji, unutrašnjost je mnogo tiša. Na stražnjoj klupi izvedbe s dvostrukom kabinom ima dovoljno mjesta za putnike kojima je sada zahvaljujući povećanim stražnjim vratima omogućen lakši ulazak u vozilo. Udobna sjedala unutrašnjosti daju ugodan izgled, instrumentna ploča i armature suvremenog su izgleda i uredno organizirani.
Kao i dosad, Space Cab izvedba s jednom i pol kabinom imat će dvije inačice, L i LS, dok će Double Cab biti dodatno ponuđena i u LS Plus inačici. U njoj u D-Maxu do izražaja dolazi luksuz: kožom opremljena unutrašnjost, električno podešavanje sjedala, automatska klima i novi multifunkcijski zaslon s automatskom prilagodbom svjetline.
Cijena za osnovnu inačicu (Single-Cab 4WD) iznosi 179.400 kn, a za novi luksuzno opremljen D-Max Double Cab LS plus treba izdvojiti 295.344 kune koji će po želji uz nadoplatu od 19.932 kn stizati s automatskim mjenjačem te za dodatnih 5500 kn s metalik lakom, što je i dalje povoljno.
Zaključak: s novom generacijom D-Maxa Isuzu je predstavio suvremeno pickup vozilo po pristojnoj cijeni mnogo bolje od prethodnika.
TEHNIČKI PODACI:
Isuzu D-Max 2.5 Double Cab 4WD
(četverocilindarski redni biturbo dizel, sprijeda poprečno)
- 4 ventila po cilindru
- Obujam 2499 cm3
- Snaga 120 kW/163 KS pri 4000/ min
- Okretni moment 400 Nm pri 1400–2000/min
- 6-stupanjski prijenos s reduktorom
- pogon na sva četiri kotača s mogućnošću isključivanja (sprijeda:straga 0:100 do 50:50)
- el. regulacija proklizavanja s pomoći pri kočenju sprijeda i straga
- sprijeda neovisan ovjes sa spiralnim oprugama; straga kruta osovina s lisnatim oprugama
- Gume 255/65 R 17
- D/Š/V 5295/1860/1795 mm
- Međuosovinski razmak 3095 mm
- Visina od tla 235 mm
- Kut sprijeda/straga 30°/22°
- Kosina 22°
- Dubina vode 500 mm
- Masa 2044 kg
- Nosivost 1055 kg
- Prikolica maks. 3000 kg
- Duljina utovarne površine 1552 mm
- Spremnik goriva 69 l • Potrošnja 7,4 D l/100 km
- Emisija CO2 194 g/km
- Najveća brzina 180 km/h (ograničeno)
- Cijena 295.344 kn