U usporedbi s ranijim aluminijskim nosačima, plastični dijelovi pružaju bolja akustična svojstva, bolju toplinsku izolaciju te nesumnjivo manju težinu, a podnose jednako opterećenje. Ovaj dio, koji zajedno s pomoćnim nosačem podupire motor, izrađen je od materijala naziva Ultramid A3WG10 CR, poliamida sa snažnim ojačanjem za posebne namjene iz BASF-a, optimiziranog za teška mehanička opterećenja.
Odgovornost za projektiranje kalupa za injekcijsko prešanje te proizvodnju plastičnih nosača motora preuzela je tvrtka Joma-Polytec iz Bodelshasena.
Nosači motora izloženi su stalnom opterećenju dok istovremeno apsorbiraju cjelokupni zakretni moment motora. Do danas, obično su se proizvodili od aluminija.
Kako bi zamijenila aluminij u ovoj izazovnoj primjeni, relevantnoj za slučaj sudara, plastika mora ispuniti stroge zahtjeve za iznimnim mehaničkim svojstvima: iako je Ultramid® A3WG10 CR vrlo krut materijal, trebalo je dokazati da pokazuje dovoljno nisku sklonost pomicanju u ograničenom prostoru za motor pri djelovanju stalnog opterećenja.
Nadalje, ovisno o uvjetima prostora za ugradnju, plastični nosači motora moraju podnijeti i veliki moment savijanja. Dobra akustična svojstva glavna su prednost koju nosači motora izrađeni od Ultramida imaju pred nosačima izrađenima od aluminija. Zahvaljujući karakteristici prigušenja, koju pokazuje plastika, novi nosači motora doprinose uravnoteženijem zvuku.
Dodatna je pogodnost ta što plastika provodi toplinu u znatno manjoj mjeri od aluminija pa nosač motora od Ultramida bolje štiti gumene nosače od topline motora, povećavajući njihov vijek upotrebe. A što se tiče emisije CO2, smanjenje težine za više od 30% u odnosu na aluminijsku verziju dodatna je prednost.