Tehnika i moda /

Peugeot 208 1.2 Vti Active

Image
Foto: peugeot

Jedan od najpopularnijih europskih automobila manjih klasa ove je godine svakako Peugeot 208. Dinamični i vrlo štedljivi trocilindrični benzinac modernosti ovog automobila daje dodatnu notu, a sve zajedno prati i razumna cijena.

17.7.2013.
14:58
peugeot
VOYO logo

Iako se ne radi o potpunom novitetu, na testiranju smo ga imali sa zanimljivim benzincem manje zapremine i, prema 'papirima', nevelike snage. Riječ o  jednom od naprednijih Peugeotovih motora što za razliku od goleme većine sličnih koristi svega tri cilindra, ima aluminijski blok i dolazi u VTi tehnologiji.

Iako dakle skromne snage i zapremine, na našem se testiranju pokazao izuzetno učinkovitim. Nema naime vozača koji neće pomisliti kako u rukama ima "stroj" s najmanje stotinjak "konja".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dinamičan je, startan, a što se kasnije pokazalo - i izuzetno štedljiv jer prosječna se potrošnja "vrtila" oko 4 litre. U gradu i pri velikim opterećenjima je rastrošniji, no s našim prosjekom od 5,2 litre na kraju testiranja bili smo više no zadovoljni.

Image
Foto: peugeot

Ono što također zaslužuje pohvalu je estetika, ergonomija i funkcionalnost unutrašnjosti. Funkcionalnost je naglašeno dobra i zbog dodatnog para vratiju, a kad se zagleda kako po unutrašnjosti, tako i po prtljažniku uočava se sva sila praktičnijh rješenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kad je oprema u pitanju, riječ je bila o jednom standardnom automobilu B segmenta. Klima ručna, audio uređaj solidan, električni podizači prednjih stakala, vanjski retrovizori u boji karoserije, zračni jastuci za vozača i suvozača, bočni zračni jastuci i zračne zavjese, centralno daljinsko  zaključavanje, ABS, ESP, putno računalo, električno podesivi i grijani retrovizori, maglenke. Od dodatne opreme - metalik boja po 3000 kuna i 'touch screen', odnosno dodirni zaslon s USB priključkom za 3600 kuna.

Image
Foto: peugeot

Na kraju isporučena cijena s novim trošarinama je manja nego ranije, i iznosi do registracije 86.764 kune. Moglo bi se dakle proći s ovim motorom, ali bez moderne opreme, čak i za manje novca.

Moderan i popularan, u  ovom slučaju i tehnološki napredan Peugeot 208 ima jako dobar prijem na tržištu. S razlogom, jer tu je riječ o jednom od najboljih natjecatelja u  segmentu što je uostalom potvrdila i laskava titula HR Auta 2013. godine.

Tehničke karakteristike

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Motor:  3-cilindarski benzinski

Obujam:  1199 ccm

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Snaga:  82 KS @ 6000 o/min

Okretni moment:  118 Nm @ 2750 o/min

Mjenjač: ručni, 5 brzina

Dimenzije: 3960 x 1740 x 1460 mm

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prtljažnik: 285 l

Maksimalna brzina: 175 km/h

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ubrzanje 0-100 km/h:  12,2 s

Potrošnja:  5,6/3,9/4,5 l/100 km

Na testu : 5.2 l/100 km

Emisija CO2: 104 g/km

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijena:  86.764 kn

Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo