Iako se ne radi o potpunom novitetu, na testiranju smo ga imali sa zanimljivim benzincem manje zapremine i, prema 'papirima', nevelike snage. Riječ o jednom od naprednijih Peugeotovih motora što za razliku od goleme većine sličnih koristi svega tri cilindra, ima aluminijski blok i dolazi u VTi tehnologiji.
Iako dakle skromne snage i zapremine, na našem se testiranju pokazao izuzetno učinkovitim. Nema naime vozača koji neće pomisliti kako u rukama ima "stroj" s najmanje stotinjak "konja".
Dinamičan je, startan, a što se kasnije pokazalo - i izuzetno štedljiv jer prosječna se potrošnja "vrtila" oko 4 litre. U gradu i pri velikim opterećenjima je rastrošniji, no s našim prosjekom od 5,2 litre na kraju testiranja bili smo više no zadovoljni.
Ono što također zaslužuje pohvalu je estetika, ergonomija i funkcionalnost unutrašnjosti. Funkcionalnost je naglašeno dobra i zbog dodatnog para vratiju, a kad se zagleda kako po unutrašnjosti, tako i po prtljažniku uočava se sva sila praktičnijh rješenja.
Kad je oprema u pitanju, riječ je bila o jednom standardnom automobilu B segmenta. Klima ručna, audio uređaj solidan, električni podizači prednjih stakala, vanjski retrovizori u boji karoserije, zračni jastuci za vozača i suvozača, bočni zračni jastuci i zračne zavjese, centralno daljinsko zaključavanje, ABS, ESP, putno računalo, električno podesivi i grijani retrovizori, maglenke. Od dodatne opreme - metalik boja po 3000 kuna i 'touch screen', odnosno dodirni zaslon s USB priključkom za 3600 kuna.
Na kraju isporučena cijena s novim trošarinama je manja nego ranije, i iznosi do registracije 86.764 kune. Moglo bi se dakle proći s ovim motorom, ali bez moderne opreme, čak i za manje novca.
Moderan i popularan, u ovom slučaju i tehnološki napredan Peugeot 208 ima jako dobar prijem na tržištu. S razlogom, jer tu je riječ o jednom od najboljih natjecatelja u segmentu što je uostalom potvrdila i laskava titula HR Auta 2013. godine.
Tehničke karakteristike
Motor: 3-cilindarski benzinski
Obujam: 1199 ccm
Snaga: 82 KS @ 6000 o/min
Okretni moment: 118 Nm @ 2750 o/min
Mjenjač: ručni, 5 brzina
Dimenzije: 3960 x 1740 x 1460 mm
Prtljažnik: 285 l
Maksimalna brzina: 175 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 12,2 s
Potrošnja: 5,6/3,9/4,5 l/100 km
Na testu : 5.2 l/100 km
Emisija CO2: 104 g/km
Cijena: 86.764 kn