Prva tri motora Drive-E obitelji – a čine ih dvolitarski četverocilindraši, bit će lansirani u jesen ove godine. Dizelska verzija donosi inovativnu i-Art tehnologiju, dok najjača benzinska verzija nudi vrhunsku kombinaciju kompresora i turbopunjača.
Ukratko, stvorili su manje, inteligentnije motore koji nude izvedbu motora sa 6 cilindara, uz potrošnju na razini četverocilindraša. Uz to, dodatne elektrifikacijske i hibridne tehnologije osiguravaju dotok snage na razini V8 motorai.
Čitava Drive-E ponuda modela, koja se tijekom razvojne faze zvala Volvo Engine Architecture (VEA), sastoji se od dva četverocilindarska motora, jednog common rail dizelaša i jednog benzinca sa direktnim ubrizgavanjem, a koji zajedno zamjenjuju čak osam motora na tri platforme. Drive-E dizelaši će nuditi od 120 do 230 KS, dok će benzinci razvijati od 140 do preko 300 KS.
Na samom početku komercijalizacije modeli S60, V60 i XC60 bit će dostupni s tri motora iz nove obitelji: T6 turbobenzinac sa 306 KS, T5 turbobenzinac sa 245 KS te D4 turbodizelaš sa 181 KS, a tu je i novi 8-stupanjski automatski mjenjač koji dodatno doprinosi profinjenosti vožnje i ekonomičnosti. T5 i D4 izvedbe bit će dostupne i u modelima V70, XC70 i S80. Novi motori su rezultat rada Volvo inženjera, te će se proizvoditi isključivo u švedskom pogonu Skövde.
Kako bi se omogućila ugodna vožnja i naglašena učinkovitost, novi motori su spareni s novim osamstupanjskim automatskim mjenjačem ili s unaprijeđenim šeststupanjskim ručnim mjenjačem.
Volvo je uvjeren da je naglasak na četverocilindarskim Drive-E motorima ispravan put u ponudi adekvatne kombinacije snage, dobrih voznih karakteristika i niske potrošnje.