Od 330 000 Jukeovih modela prodanih u Europi od lansiranja potkraj 2010., više od 132 000 primjeraka, četrdesetak posto, pogoni 1.5 dCi. Dolazak novog motora, stoga, teško da može biti važniji.
S novom inačicom nagrađivanoga dizelskog pogonskog stroja s izravnim ubrizgavanjem, razvijenog u Renaultu, Nissanovu partneru u Alijansi, Juke je učinkovitiji, uglađeniji i još zabavniji za vožnju.
Okretni moment motora je povećan za 20 Nm, na 260 Nm. Osamdeset posto dostupno je već od 1500 okr/min pa je automobil žustriji. A s obzirom na to da ispušta samo 109 g/km CO i u mješovitom ciklusu troši 4,2 l/100 km, motor nove generacije najučinkovitija je jedinica u Jukeovoj ponudi.
Snaga motora od 110 KS (81 kW) nije se mijenjala, kao ni performanse (najveća brzina je 175 km/h, a iz mjesta do 100 km/h ubrzava za 11,2 s). Motor odsada ima i Nissanov automatski sustav Start/Stop s iznimno učinkovitom tehnologijom upravljanja pa se motor ponovno pokrene za samo 0,5 s nakon pritiska papučice spojke. Opću uglađenost motora dodatno je povećalo smanjenje buke izgaranja.
Promjene su doživjeli i prijenosni omjeri a ovaj motor nove generacije bit će dostupan sa svim paketima opreme, kao i u posebnoj inačici n-tec, opremljenoj novim tehnologijama poput najnovijega komunikacijskog sustava Nissan Connect.