MALI DIV IZ KRAGUJEVCA /

Nova verzija popularnog 'Fiće'

Pet godina od reinkarnacije najpopularnijeg automobila u bivšoj državi, legendarnog Fiata 500, talijanski proizvođač pompozno je predstavio još jednu inačicu tog model - mali monovolumen iz B-segmenta oznake 500L.

11.8.2012.
13:29
VOYO logo
VOYO logo

U glamuroznom spektaklu, kojima su Talijani skloni, prezentacija Fiata 500L održana je u Torinu gdje su novinari mogli uživati u testnim vožnjama.

Najnoviji model 500L je napravljen na platformi nove generacije Fiat Punta koji će se tek pojaviti na tržištu, a to znači da je nešto duži i viši od 'obične' 500-ice.

Image

Proizvodni pogon će biti u Kragujevcu, istom mjestu gdje je proizvodio i legendarni 'Fićo', ali stara tvornica s novom nema apsolutno nikakve veze.

Ovaj mali monovolumen iz B-segmenta je dugačak 415 centimetara, a širok je 177 cm s međuosovinskim razmakom od 261 centimetra.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Ove dimenzije su modelu 500L osigurale više prostora u unutrošnjosti, pa se sada bez problema u njega može smjestiti pet osoba.

Noviteti su napravljeni i kod prtljažnika čiji je obujma više nego zadovoljavajućih 400 litara te brojne pretnice za razne sitnice.

Image

Novi Fiat 500L ima dva benzinska i jedan turbodizelski agregat pri čemu je najzanimljiviji, ali i najefikasniji novi 0.9-litreni TwinAir benzinski motor snage 105 KS.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dvocilindarski turbobenzinac snage 105 KS pri 5500 okretaja uz okretni moment od 145 Nm pri 2000 okretaja je vrlo štedljiv i ekonomičan motor, te prvi u svom segmentu koji zadovoljava norme Euro 6.

Image

Postiže najveću brzinu od 180 km/h, a ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 12,3 sekundi uz prosječnu potrošnju goriva od 4,8 l/100 km.

Čvrst i pouzdan, 1.4-litreni Fire benzinac sa 16 ventila ima 95 KS pri 6000 okretaja i postiže najveći okretni moment od 127 Nm pri 4500 okretaja u minuti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem novi Fiat 500L s ovim motorom postiže najveću brzinu od 170 km/h uz ubrzanje do „stotke“ za 12,8 sekundi. Prosječna potrošnja goriva u kombiniranom ciklusu je samo 6,2 l/100 km uz emisiju CO2 od 145 g/km.

Image

Jedini dizelaš je 1.3-litreni Multijet sa 85 KS koje istiskuje pri 3500 okretaja s najvećim okretnim momentom od 200 Nm pri samo 1500 okretaja. Maksimalna brzina mu je 165 km/h, uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 14,9 sekundi.

Cijena ovog Fiatovog modela na europskom tržištu trebala bi se kretati oko 15.500 eura, a iste novce će vjerojatno morati izdvojiti i kupci u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo