Barcelona je potpisala šestogodišnji ugovor s Qatar Foundationom i u tom bi razdoblju trebala primati 30 milijuna eura godišnje. Ukupno, dakle, 180 milijuna eura, što predsjednik Sandro Rosell smatra ključnim u saniranju klupskih dugovanja.
"Ako razvrgnemo ugovor, bit ćemo siromašniji. Morat ćemo pronaći novi model financiranja, a moguća su i otpuštanja u klubu", najavio je prije nekoliko dana Rosell.
Razlog za stavljanje ugovora s Qatar Foundationom na glasovanje je peticija velikog broja navijača koji ne žele da njihovi miljenici na dresovima nose ime sponzora. Barcelona se, naime, uvijek ponosila time da nije ''prodavala'' svoj dres za sponzorski novac, što je Rosell na očaj navijača odlučio promijeniti.
Uz to, i u klupskoj upravi postoji otpor prema suradnji s Qatar Foundationom. Dio članova, naime, smatra da ugovor nije povoljan za Barcelonu, odnosno da bi sponzor za reklamu na dresu trebao izdvajati znatno veći godišnji iznos od 30 milijuna eura. Kao primjer izdvajaju Manchester United koji od AON-a dobiva 23.6 milijuna eura za reklamu na dresu, plus dodatnih deset milijuna za natpis na majicama za trening.
Ukupno, dakle, više od Barcelone koja je za 30 milijuna eura prodala reklamni prostor i na dresovima i na svoj ostaloj službenoj opremi.
Vezani članci:
arti-201109221190006 arti-201109220112006 arti-201109211260006