Tom Novak, prvi čovjek američke konzultantske tvrtke X Sports Worldwide koja ima ekskluzivna prava za prodaju prijateljskih utakmica Čilea i Argentine, kao dio proslave ulaska Hrvatske u EU priprema prijateljsku utakmicu Vatrenih i Lea Messija i društva.
Ovaj spektakl se tek treba 'dogovoriti' i na papiru, no Novak je uvjeren da će najveća nogometna zvijezda današnjice zaigrati na Dinamovom stadionu.
"Leo Messi stiže na Maksimir iduće ljeto, a možda i na Poljud, što ovisi o dogovoru s HNS-om . Za relativno pristojnu cijenu HNS će dobiti izuzetno potentan marketinški i PR proizvod. U svijetu marketinga kažu da je Bog na prvom mjestu, potom ide Leo Messi, a tek onda Lady Gaga", kaže Novak za Jutarnji list.
Cijena gostovanja argentinske reprezentacije je poslovna tajna, no košta više od Brazilaca koji su tražili milijun dolara.
"Zamislite koji je marketinški potencijal ove utakmice. Imali smo neke razgovore na tu temu u Vladi RH i čini se kako svi dijele mišljenje kako je riječ o prilici da se Hrvatska i Zagreb snažno pozicioniraju na globalnoj mapi prepoznatljivih turističkih destinacija. Uostalom, zašto ne bi utakmica bila u Splitu? Sportski duh toga grada je poznat, a Messi na Poljudu u lipnju je idealan početak turističke sezone. Mi proizvod nudimo na pladnju. A ti smisli kako da ga iskoristiš", poručio je Novak.
Više o temi: specijal-201102150360004-Hrvatska nogometna reprezentacija