Vesela atmosfera /

Redovi na Maksimiru za vrijedan papirić: Evo što navijači i dinamovci kažu o Dinamovoj utakmici stoljeća

Počela je prodaja ulaznica za europsku utakmicu koju Dinamo igra s Viktorijom Plzen 21. veljače, a prvog je dana prodano oko 10 tisuća ulaznica

7.2.2019.
20:14
VOYO logo

Maksimir je, čini se, opet u modi - jer u prvih pola sata prodano je čak tisuću ulaznica za povijesnu utakmicu s Viktorijom Plzen 21. veljače! Dežuralo se u smjenama, a tko nije mogao, našao je rješenje.

Navijači stvorili red od samog jutra, a kad su vidjeli da za prodajnim pultom i Dani Olmo, sigurno su se ugodno iznenadili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prodaju li bolje karte igraju?

"A ne znam, zasad bolje igraju", odgovorio je jedan od navijača, dok je Dinamov Španjolac za manje probleme optužio tehniku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Teško je prodavati, malo je komplicirano, sporo je računalo, ali dobro."

"Mislim da je teže prodavati, imali smo neki kaos s podvlačenjem šala, ali dobro je, nije dugo čekao", dodao je Nikola Moro.

Ako su to jedini problemi, onda Dinamo brige nema. Nakon gotovo 50 godina i igrači i navijači dočekali su Modre u Europi. I baš zato na utakmicu ide probrana ekipa.

"Ja i prijatelj, ja i kum. Cura ostaje doma."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Znači ne vodite curu sa sobom?

"Ne, ne, ovo je važna utakmica, bolje da mi to sami doživimo", nasmijao nas je Dinamov navijač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Veliko iskustvo doživjet će i mlađi igrači, Nikola Moro i Lovro Majer, koji se vesele europskim minutama.

"Sigurno da je dobro biti dio te priče s trenerom i igračima, pogotovo što ni ja ni on nismo imali priliku igrat prvi dio u Europi", rekao je Moro na kojeg se nadovezao i Majer.

"Odrastao sam tu u Zagrebu, odmalena sam išao na utakmice Dinama, ovo mi je velika čast i zadovoljstvo."

Valentinovo će provesti u Češkoj, a sedam dana kasnije slijedi spektakl na Maksimiru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike