'DINAMOVO PROLJEĆE' /

Objavljen program 'navijačke liste' za predstojeće izbore na Maksimiru

Image
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Lista Dinamovo proljeće potpise potpore svakodnevno skuplja u Bad Blue Boys Fan Shopu u Ilici 37, radnim danom od 10 do 20 sati te subotom od 10 do 15 sati.

6.2.2024.
15:03
Luka Stanzl/PIXSELL
VOYO logo

"Dubinska analiza cjelokupnog poslovanja i poslovnih procesa Dinama s posebnim naglaskom na pravni, financijski i porezni status nulta je točka programa liste Dinamovo proljeće", objavljeno je na istoimenoj službenoj stranici na Facebooku.

Image
CRNO NA BIJELO /

Rocketfan: Dinamo prosječno uprihodi 48 milijuna eura, u top 50 još tri hrvatska kluba

Image
CRNO NA BIJELO /

Rocketfan: Dinamo prosječno uprihodi 48 milijuna eura, u top 50 još tri hrvatska kluba

"Lista Dinamovo proljeće zalaže se za moderan, transparentan i učinkovit klub na terenu i u poslovanju, otvoren klub koji pripada svojim članovima te klub koji njeguje gospodsku i građansku kulturu", rekao je pri objavi programa dr. sc. Mislav Ante Omazić, profesor na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu i jedan od kandidata na, popularno nazivanoj, navijačkoj listi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U tom programu, prezentiranom u 10 točaka, u razdoblju od iduće 4 godine, skup od 25 poduzetnika, menadžera i akademika u Skupštini Dinama zalagat će se za rezultatsku izvrsnost kluba, što znači osvajanje prvog mjesta u HNL-u kao cilj u svakoj sezoni te igranje u skupinama jednog od europskih klupskih natjecanja i redovito Dinamovo proljeće u Europi.

Poseban naglasak stavljaju na jačanje članskog sektora kluba, koji vide kao izvor ne samo podrške već i prihoda, povratnih informacija, ali i kvalitetnog kadra. Omladinska škola predstavljena je kao budućnost te važan dio jačanja identiteta i temelja kluba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nauković: Novi stadion na Maksimiru je strateška točka programa

"Novi stadion na Maksimiru je strateška točka programa i tražit ćemo aktivno, partnersko sudjelovanje u izgradnji stadiona i trening-kampa i jačanje kvalitetne komunikacije Dinama s gradskom upravom Grada Zagreba i Vladom RH, ali i s potencijalnim interesentima za gradnju stadiona", rekao je Ivan Nauković, kandidat na listi i član aktualnog saziva IO Dinama.

"Nema većeg kluba od Dinama", naziv je pete točke programa, gdje se obećava kvalitetnije razvijanje odnosa s legendama kluba, ali aktivno razmatranje povratka bivših igrača, koji mogu pridonijeti igrački ili marketinški.

U timu liste Dinamovo proljeće nalazi se nekoliko eksperata za korporativno poslovanje, pomoću kojih žele artikulirati ideju Dinama kao moderne poslovne organizacije s jasno definiranim i digitaliziranim poslovnim procesima te linijama odgovornosti.

Sve to pridonijelo bi, vjeruju, izgradnji pozitivnog imidža i globalne prepoznatljivosti Dinama kroz otvorenost, transparentnost i bolju komunikaciju, koja će rezultirati većom povezanošću s članovima, navijačima i drugim ključnim sudionicima te zajednicom. Važnu točku programa navode financijski dio Dinama kao organizacije. Zalagat će se za odgovorno upravljanje prihodima i rashodima radi postizanja veće financijske stabilnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izbori za Skupštinu Dinama održat će se 2. ožujka od 9 do 19 sati, a glasati mogu svi članovi kluba koji su platili članarinu za 2023. i do 15. veljače za 2024. godinu. Lista Dinamovo proljeće potpise potpore svakodnevno skuplja u Bad Blue Boys Fan Shopu u Ilici 37, radnim danom od 10 do 20 sati te subotom od 10 do 15 sati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izborni program liste Dinamovo proljeće:

1. Rezultatska izvrsnost - svake godine prvo mjesto te igranje u jednom od europskih klupskih natjecanja i redovito Dinamovo proljeće u Europi
2. Članovi kao temelj uspjeha kluba - razvijanje članskog kluba
3. Omladinska škola - vrhunska, uspješna i svjetski prepoznatljiva omladinska škola je temelj budućnosti kluba
4. Novi stadion i trening-kamp
5. Nema većeg kluba od Dinama - aktivno razmatranje povratka bivših igrača te razvijanje odnosa s legendama kluba
6. Učinkovita i djelotvorna organizacija kluba
7. Dinamo kao globalni brend
8. Odgovorne i održive financije
9. Participiranje i suradnja s domaćim i međunarodnim organizacijama te institucijama
10. Društveno odgovorno poslovanje.

KSW 91 iz Češke 17. veljače ekskluzivno pratite na Voyo

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo