UEFA svake godine u pet kategorija nagraduje nacionalne saveze za izvrsnost u podrucju marketinga, a ove godine nas nogometni savez je potukao konkurenciju.
HNS-ovci su dobili nagradu u kategoriji najbolje "digitalne kampanje za povezivanje s navijacima" s projektom "Budi ponosan", digitalne strategije za Svjetsko prvenstvo u Brazilu. Iza njih su ostali Poljaci i Francuzi.
"Pokusali smo nasim navijacima prenijeti s koliko strasti, napornog rada i predanosti nasi reprezentativci predstavljaju Hrvatsku i tako ih uciniti ponosnima. I mi smo danas ponosni na ovu nagradu koja je za nas sjajno postignuce, a za koju mozemo zahvaliti reprezentativcima na otvorenosti, rukovodstvu Saveza na podrsci i naravno nasim navijacima na nevidenoj ljubavi prema reprezentaciji. Hvala ziriju koji je prepoznao nas trud, a nagrada ce nam sigurno biti velika motivacija za daljnji rad", donose sluzbene stranice HNS-a izjavu glasnogovornika Tomislava Pacaka.
Nagradeni su i Turski nogometni savez (aktivacija sponzora), Belgijski nogometni savez (strategija brenda i implementacija), Nizozemski nogometni savez (grassroots marketinska kampanja) i Malteski nogometni savez (promocija ukljucivanja navijaca).
Cestitamo HNS-u uz zelje da uspjeh s drustvenih mreza nekako i presenu u realni svijet, gdje bas im i ne ide najbolje s navijacima proteklih tjedana.