Gospodo iz Dinama, prestanite lagati ovaj napaćeni narod!

'Dinamo u Ligi prvaka je lijepa priča ukoliko se tako ispriča', naslov je to teksta koji je javnosti servirao Dinamo na svojim službenim stranicama. E pa, ako je i od Mamića, previše je.

7.12.2012.
13:06
VOYO logo

"Lijepa priča ukoliko se tako ispriča", zvuči pomalo nevjerojatno, da ne kažemo bezobrazno. Nastavak je to sage kojom Zdravko Mamić već nekoliko godina truje hrvatsku javnost i u kojoj kao glavne razloge svih Dinamovih nedaća navodi dobro organiziranu medijsku, političku i građansku mafiju.

'Vi novinari bi i majku prodali za honorar', poručio je Mamić, sada već davne 2009. godine novinarima kada je shvatio da u medijskim kućama postoje ljudi koje zbog svojeg tiranskog ponašanja i apsolutističkog načina vladanja Dinamom nikad neće pridobiti na svoju stranu. O tome da postoji opravdana sumnja u cijeli njegov projekt, da ne govorimo, tako da nije riječ samo o njegovom stilu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Konačna bitka

A što se stila tiče, gnječio je Mamić novinare na presicama, nazivao ih mučkim đubradima, slao i u majčinu onu stvar, fizički prijetio... I što je više napadao svoje kritičare rasla je njegova moć u Dinamu, no s druge je strane gubio povjerenje javnosti. I sada, kada novca ima kao pljeve, kada ima momčad kojoj u Hrvatskoj nitko ne može parirati, kada odlučuje o svim važnim stvarima u HNS-u, vrijeme je za konačnu bitku, bitku s hrvatskim medijima koju može dobiti jedino ako na svoju stranu pridobije javnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I, bitka je počela. Nakon najvećeg uspjeha hrvatskog klupskog nogometa u zadnjih desetak godina, tj. prvog Dinamovog boda u Ligi prvaka, Zdravkov omiljeni novinar Vedran Attias na službenim nam je stranicama kluba servirao patetičnu priču o najvećem maksimirskom uspjehu te je optužio medije za nekorektno ponašanje prema Dinamu, u rečenom pokušaju pridobivanja hrvatske javnosti.

Da, slažemo se, Dinamov bod u Ligi prvaka najveći je uspjeh hrvatskog klupskog nogometa u posljednje vrijeme. Niti pobjeda Hajduka na Meazzi, niti slavlje Slavena protiv Athletic Bilbaa ne mogu se mjeriti s bitnošću tog malog, ali toliko velikog boda. No, način na koji se došlo do njega pomalo je smiješan i ridikulozan, a za to su najviše krivi, naravno, hrvatski mediji, zar ne?

A da prestanemo pratiti događaje iz Maksimirske 128?

"Tužno, ali zanimljivo je bilo ovih dana gledati i čitati kako se pojedini novinari i mediji trude 'zataškati' remi protiv Kijeva, okrenuti na negativu Dinamovu zahvalu ljudima koji su po oluji bili na stadionu ili bacati ljagu na činjenicu što su se igrači tako 'bezobrazno' veselili tome što su izbjegli poraz", kaže Attias.

Zataškali bod? Ljudi bili po oluji na stadionu? Bacali ljagu na slavlje? Ma, tko je ovdje lud? S obzirom koliko je ljudi posjetilo Maksimir te velebne večeri i s obzirom da Liga prvaka sve rijeđe stanuje na programu nacionalne televizije, pitanje je kako bi hrvatska javnost uopće saznala rezultat iz Maksimira da nije tih medija. Iako se nogometna Europa već neko vrijeme ruga Dinamovim dometima u Europi, hrvatski mediji nisu odustali od zagrebačke svetinje, iako, dojma smo, Dinamo i Liga prvaka sve manje zanimaju tu istu hrvatsku javnost koju Mamić pokušava pridobiti. Evo prijedloga, možda da svi hrvatski mediji zajedno prestanu pratiti događaje iz Maksimirske 128 na godinu dana, pa da Dinamo postane zabava samo za onih 150 ljudi koji subotom završe na maksimirskim tribinama kada u Zagreb na izlet stigne Cibalia, Osijek ili Istra...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kanta za napucavanje

O bacanju ljage na slavlje, gospodine Attias, ne treba previše trošiti riječi. Nakon bahatih najava u kojima su Modri moćnici na početku sezone istaknuli kako će Dinamo u skupini s Kijevljanima, Portom i PSG-om dohvatiti europsko proljeće, te da se čak potajno nadaju drugom krugu Lige prvaka, maksimirsko slavlje nakon posljednjeg sučevog zvižduka protiv Dinama iz Kijeva izgledalo je pomalo smiješno, da ne upotrijebimo neku težu riječ. Pa, nogometna Europa se proteklih tjedana često znala narugati Dinamu, i to s punim pravom. Hrvatski prvak, nažalost, morat ćete priznati, u posljednje dvije godine postao je prava kanta za napucavanje.

Obrtanje teza

Usporedba Dinama i Nordsjaellanda, izvlačenje izjava hrvatskog reprezentativca Ivana Runje kako Danci mogu dati recept Dinamu, u najmanju je ruku jadna. Usporedite se, gospodine Attias, s BATE Borisovim koji je slavio protiv velikog Bayerna, Clujom koji je uzeo skalp Unitedu i to na Old Traffordu... Ne mažite ljudima oči kako je bod protiv Dinama iz Kijeva lijepa priča nakon što su se ljubitelji modre boje jedanaest puta zaredom morali držati za glavu svaki put kada su gledali kako preplaćene zvijezde iz Maksimira izgledaju poput pijane djece na terenu. Kažete da ne volite gledati u 'tuđe dvorište', pa onda i nemojte! Ostavite Nordsjaelland, Hajduk i Belupo na miru! I da, ne uspoređujte Ligu prvaka i Europsku ligu jer i u potonjoj niste puno bolje prolazili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nisam neki pobornik teorija zavjere, ali teško mi je vjerovati da bi u slučaju poraza od Dynamo Kijeva idući dan glavna sportska vijest bile izjave Michela Platinija. Nekako imam osjećaj da bi prioritet dobilo 'mali milijun' tekstova i komentara od koga je sve to Dinamo lošiji, detaljna grafika kako su išli porazi jedan za drugim i slično; vjerujte, za takve stvari mediji itekako imaju kreativnu maštu."

Gospodine Attias, oni koji su vas čitali su vas pročitali. Obrćete tezu: Nisu novinari ti koji su hrvatsku svetinju doveli do ruba srama, do situacije zbog koje se svaki put nakon nove Modre sramote u Europi piše taj 'mali milijun' tekstova i komentara, već su to učinili Zdravko Mamić i drugi pajdaši iz Maksimira. Nažalost, pišući o 'uspjesima' ne možemo izbjeći samo ime Dinamo, iako je Dinamo kao institucija u svemu tome najmanje kriv. Dapače, uopće nije kriv!

Mi mediji smo ti koji bi trebali osjećati društvenu odgovornost? Da, upravo to i radimo, bar kad je u pitanju Sportski.net. Nećemo podupirati moćnike koji bi možda trebali objasniti porijeklo svoje imovine u državi čiji su građani sve siromašniji, a ipak za Dinamo izdvajaju milijune, moćnike koji svojataju hrvatski brend iako je on zapravo Udruga Građana, moćnike koji su svojim bahatim i bezobraznim načinom rada od sebe otjerali sve one koji bi za Dinamo bili spremni i život dati, moćnike kojima, kada ćemo to shvatiti, nije mjesto u hrvatskom nogometu, već u nekim drugim ustanovama.

Gospodine Attias, upravo onako kako bi vaš gazda rekao - 'Prestanite lagati ovaj napaćeni narod'!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo