Istaknuto je to na panelu pod nazivom "Nogomet kao fenomen – u susret Europskom nogometnom prvenstvu" na Veleučilištu VERN'. U raspravi o nogometnim temama, a posebno o zaradi koja se okreće u najpopularnijem sportu sudjelovali su i Slaven Bilić, Igor Štimac, novinar Antun Samovojska i Davorin Šimunić, direktor marketinga tvrtke Ledo.
Prema rezultatima Mastercardove studije koje je iznio moderator panela, Željko Vela, europsko je gospodarstvo od posljednje nogometne smotre inkasiralo ukupno 1,4 milijarde eura. Analiza Deloitte-a je pokazala da su samo lanjski transferi ukupno vrijedili 5 milijardi eura, a 20 najbogatijih europskih klubova ukupno je uprihodilo više od 4,3 milijarde eura.
Oglašivačima se uloženo vraća mnogostruko više i to i na duži vremenski period, a gospodarstva cvjetaju na valu ovakvih priredbi.
"Interes za nogometom je ogroman zbog jednostavnosti, postojanih pravila i najvažnije, sličnosti sa životom. Gol-razlike su male, pogodaka nema puno i zato se jako cijene, kao i u životu - nemaš baš uvijek priliku postizati uspjehe i dobre rezultate. Zbog toga se mase emotivno vežu i poistovjećuju uz ovaj sport i igrače", istaknuo je Bilić.
Iako je nakon neslavne partije sa Švedskom optimizam javnosti poljuljan, a euforije gotovo da i nema, nepuna tri mjeseca prije početka EURO-a, sudionici panela dijele mišljenje da će se onaj stari optimizam i zanos ponovno vratiti među hrvatske građane. A s njime, naravno i volja da se potroši koja kuna na 'kockice koje život znače'.