Facebook ulazi u dogovor s Fox Sportsom kako bi na ekrane doveo utakmice Lige prvaka. Već od rujna brojne utakmice će biti prenošene uživo preko Facebooka. Ne zna se koliko je novca u pitanju, ali jasno je kako se radi o ogromnom iznosu, javlja Bloomberg.
Zasad za te utakmice nije prodana ni sekunda oglasnog prostora, ali ne sumnjamo da će se to vrlo brzo dogoditi. Dan Reed, jedan od čelnih ljudi Facebooka rekao je:
"Uzbuđeni smo što ćemo Foxu otvoriti put prema novoj niši publike, onoj koja sadržaj upija preko društvenih mreža. Obožavamo nogomet i logično je da to bude naš prvi korak prema izgradnji suradnje koja bi trebala potrajati."
Već od rujna Liga prvaka na Facebooku
Facebookovo ulaganje u nogomet nauštrb drugih sportova itekako ima smisla s obzirom na to da je humanirni susret Everton i Manchester United gledalo gotovo četiri milijuna ljudi. Kada je u pitanju Liga prvaka, oko 34 milijuna ljudi ostvarilo je 98 milijuna interakcija vezanih uz finale Lige prvaka koje su igrali Real Madrid i Juventus.
Ovaj dogovor nadogradnja je na raniji koji je Facebook postigao s kompanijom Univision Communications Inc za prijenos utakmica prve meksičke lige. Prvi je to korak prema tome da sve utakmice uskoro postanu nešto što bi bilo dostupno na društvenim mrežama, a ponajviše na Facebooku.