DINAMO PREDSTAVIO NOVE DRESOVE: /

Na genijalnom mjestu u Zagrebu hrvatski prvak pokazao tri garniture i objasnio izbor boja

Image
Foto: PIXSELL

U tunelu Grič u četvrtak, 19. srpnja predstavljeni su novi službeni dresovi Građanskog nogometnog kluba Dinamo i tehničkog sponzora adidas

19.7.2018.
16:14
PIXSELL
VOYO logo

Uz audiovizualni šou i video projekciju novih dresova, Tunel Grič je sjajio u bojama grada dok su nove dresove predstavljali Dinamovi prvotimci Dani Olmo, Amer Gojak, Lovro Majer, Amir Rrahmani i Jan Lecjaks.

Od najkvalitetnijih materijala

Novi adidas dresovi izrađeni su posebno za maksimirski klub i napravljeni od najkvalitetnijih sportskih materijala.

Image
Foto: PIXSELL

Važno za naglasiti - igrači Dinama na travnjak Maksimira u domaćim utakmicama ove sezone istrčat će u legendarnoj plavoj, prepoznatljivoj boji, istoj onoj koju igrači zagrebačkog kluba nose već 90 godina. Tu je i upečatljiva žuta koja bi trebala označiti europsku budućnost, a iz kluba poručuju da je 'ideja nastala kao poveznica povijesti grada, prvih električnih tramvaja koji su bili žute boje, žutih mreža na golovima koje je Dinamo imao kroz povijest te dresova s crno-žutim prugama koje je hrvatski prvak koristio 50-ih godina prošlog stoljeća'. Treći dres je crne boje, jedne od omiljenih u posljednje vrijeme, kakvi su često viđeni u velikim svjetskim klubovima.

Povezica

Sve je objasnio Tomislav Rukavina, direktor sektora marketinga, prodaje i komunikacija GNK Dinamo:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Iznimno smo ponosni na ovaj projekt koji smo uspješno realizirali zajedničkim snagama. Već smo prošle sezone svi bili izuzetno zadovoljni našim novim sponzorom adidasom, a tadašnji su dresovi doslovno oduševili naše navijače. Upravo iz tog razloga siguran sam da će novi dizajn sva tri dresa, a posebno boja trećeg dresa izazvati još veće zadovoljstvo i samih igrača, ali i navijačica i navijača Dinama ove sezone. Željeli smo kroz sve tri boje imati poveznicu s našim gradom Zagrebom, u čemu smo i uspjeli, a na promociju smo pozvali najmlađe navijače kako bi i oni bili dio ove velike priče."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
BNP
GLEDAJ 24 SATA PRIJE
VOYO logo
Još iz rubrike