'Svaki put kad je bila euforija, nije bilo dobro!'

Hrvatska ima bolji napad, a Srbija obranu, mjesecima prije utakmice ponavljaju poznavatelji nogometnih zbivanja, i stručnjaci i laici.

22.3.2013.
11:41
VOYO logo

Jeste li noćas mirno spavali ili ste sanjali formacije? A nisam, sine moj, sanjao formacije. Ali napet sam kao i svi.

Što vam se mota po glavi prije utakmice?Igor Štimac će to sigurno dobro postavit. Ma želim samo da atmosfera bude pozitivna, da navijamo kako treba i sve će završit tako kako treba završit, gledajući jednu prednost u svim linijama što se hrvatske reprezentacije tiče.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bili ste jedna od zvijezda na otvorenom treningu Vatrenih u četvrtak. Izljubili ste se s igračima, sa Štimcem... Nije mi drago, taj cijeli folklor, nikad to nije koristilo. To je ono jedino što se brinem, jer svaki put kad se je napravila velika euforija, nije ispalo dobro. Nadam se da danas to neće bit slučaj. Ali ne bih o tome. To je folklor, Ćiro, Štimac, grljenje, jebo ti to. To nije nikad bilo dobro pred jednu važnu utakmicu. Ali što je tu je, prisutnost 6.000 ljudi dokaz je jednog patriotizma i da je reprezentacija ta preko koje Hrvati uvijek ispoljavaju svoju privrženost državi.

Priča se već mjesecima kako Hrvatska ima bolji napad, a Srbija obranu... Ma Srbija ima bolji ku**c! Kakvu bolju obranu, kako će imat bolju obranu. Pa evo ovako. Ivanović igra u Chelseaju. Subotić ne igra u Hannoveru, Nastasić i Kolarov u Manchester Cityju svako tolko igraju, a naši su konstantni, svi u vrhunskoj formi. Daj bogati, to se onako kaže. Mi to namjerno, radi ravnoteže...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Štimac je otkrio sastav, biste li vi što mijenjali? Pa sine, jedino bih možda Srnu gurnuo naprijed, a Vidu stavio iza njega na bek, ali nemojmo se puno miješat", zaključio je Ćiro i zamolio navijače:

"Budite dostojanstveni, nemojte pokvariti spektakl!".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo