Crossoveri ostvaruju uspjeh na globalnoj razini pa svako peto vozilo prodano u svijetu dolazi iz segmenta crossovera. Potražnja je velika diljem svijeta, a glavni kriteriji kupaca u odluci o kupnji su dizajn, cijena i imidž. Renault stoga širi svoju ponudu crossovera Modelom Kadjar, kojeg na tzržištu očekuje žestoki boj sa sve brojnijim konkurentima. Nastao je na Alijansinoj platformi CMF-C/D, koja je rezultat četverogodišnje suradnje na razvoju. Renault i Nissan tu platformu proizvode zajedno, pri čemu Renault dizajnu i proizvodnji stražnjeg ovjesa i prijenosa doprinosi svojim bogatim znanjem i iskustvom.
Kadjar, Capturov veliki brat, u segment donosi inovacije zahvaljujući fluidnim, atletskim linijama, dizajnu koji ističe prestižan status te udobnoj unutrašnjosti i brizi za okoliš. Odmah se primijete mišićavi lukovi blatobrana, a senzualnost njegovih linija naglašena je vratima u ravnini s pragovima. Isklesane bočne stranice i snažna ramena također doprinose ukupnom dojmu dinamičnosti i snage. Stražnji odbojnik suptilno je integriran u karoseriju i ističe ga kao automobil visoke kvalitete.
Renault Kadjar
Strukturirana prednja maska naglašava samopouzdan karakter prednjeg kraja, a zaštita podvozja sprijeda i straga, karakteristična za SUV-ove, ističe njegovu spremnost na pustolovinu. Veliki kotači promjera 690 mm i naplatci veličine do 19 inča (ovisno o inačici) daljnje su naznake sportskog karaktera Kadjara.
Bočne zaštitne letvice ističu čvrst stav automobila, a crna zaštita lukova blatobrana štiti donji dio karoserije i dodatno ističe njegovu spremnost na bijeg u prirodu, baš kao i aluminijski krovni nosači.
Iznutra su dizjneri također odradili sjajan posao. Instrumentna ploča u središtu je vozačeva vidnog polja i nagoviješta pravi užitak za upravljačem. Vodoravne linije armaturne ploče ističu širinu unutrašnjosti. Armaturna ploča Renaulta Kadjar ugodna je na dodir i visoke je kvalitete zahvaljujući uporabi pjenastih materijala. Kvaliteta
spojena je s preciznom, besprijekornom obradom. Fiksni stakleni krov površine je 1,4 m2.
Renault Kadjar
Kadjar je dostupan s multimedijskim sustavom Renault R-Link 2 dostupnim i u novom Renaultu Espace. R-Link 2 serijski je opremljen prepoznavanjem glasovnih komandi za upravljanje navigacijom, telefonom, aplikacijama i radiom, što osigurava jednostavan i siguran način pristupanja tim funkcijama. Njegova prilagodljiva početna stranica omogućuje pristup najčešće korištenim funkcijama.
Podaci o motorizaciji još nisu dostupni, no zna se kakav je pogon. S pogonom na sva četiri kotača koji nudi odabir između tri načina rada (Auto, Lock i 2WD) donosi bolje prianjanje i pomaže vozaču odabrati najbolji način prijenosa u svakoj situaciji. Inačice s pogonom na prednje kotače upotrebljavaju sustav Extended Grip koji poboljšava prianjanje u teškim uvjetima, čemu pomažu gume za sva godišnja doba, čiji je uzorak gazne površine osmišljen za bolje odvođenje blata, pijeska, itd. Izdašan razmak od tla od 190 mm, prilazni kut od 18 stupnjeva i odlazni kut od 25 stupnjeva jamče izvanredna vozna svojstva na svim vrstama terena.
Zaštita podvozja sprijeda i straga štiti podvozje automobila, a prag prtljažnika od nehrđajućeg čelika štiti od oštećenja i prljavštine. Dva različita rasporeda prtljažnika omogućuju odabir između povišenog položaja s posve ravnom podnicom, što olakšava utovar većih predmeta, ili spuštenog položaja koji osigurava najveći obujam od 472 dm3 . Mogućnost odjeljivanja prtljažnika u dva ili tri odjeljka praktičan je način zaštite predmeta i sprečavanja njihova pomicanja tijekom vožnje.
Renault Kadjar
Kadjar ćemo uživo vidjeti u Ženevi na sajmu koji svoja vrata otvara točno za mjesec dana, u prvom tjednu ožujka.