Peugeot 208 prvi je automobil u kategoriji R5 koji se vozi, a udovoljava novim FIA standardima. U Riboux-u, na jugoistoku Francuske, nasljednika 207 Super 2000, kojeg pokreće motor s 280 KS i okretnim momentom od 400 Nm, četiri dana su testirali Bryan Bouffier i Xavier Panseri.
"Ovim testnim vožnjama na makadamu, završena je prva faza koja nam je bila potrebna!“, rekao je AlexisAvril, tehnički voditelj Peugeot Sport za natjecanja klijenata, te dodao kako je još je mnogo posla pred njima. Sad prelaze na drugu fazu razvoja, koja se sastoji od vožnje, prvo kako bi provjerili pouzdanost vozila a potom kako bi radili na performantnosti. Od sad do komercijalizacije, predvidjeli su više od 10.000 km na makadamu i asfaltu, što u obliku testnih vožnji, što na utrkama.
Za ovu prvu seansu, logično je da su se odlučili za vožnju na makadamu kako bi usavršili samu strukturu vozila. Ima mnogo zajedničkih dijelova za dvije površine, pa je dakle logično da provjere čvrstoću u najtežim uvjetima na makadamu.
U drugoj fazi skoncentrirat će se na usavršavanje podvozja i turbo motora, dva osnovna faktora performantnosti, na čijem je razvoju direktno radio Peugeot Sport.