Novi Ford Mustang fastback i kabriolet obećavaju razinu svjetske klase performansi i profinjenosti, istovremeno obuhvaćajući Mustangovih 50 godina baštine i statusa globalne ikone.
Više od 9 milijuna Mustanga je prodano od prvog predstavljanja
1964. U svijetu najviše 'lajkano' vozilo na Facebooku, Mustang je
imao tisuće nastupa na filmu, televiziji, glazbi i video igrama
te je jedno od 25 novih vozila koja će Ford lansirati u Europi u
idućih pet godina.
Impresivan ugled koji imaju njegove performanse i njegov kultni
status kao simbol slobode i optimizma prethode mu čak i u onim
dijelovima svijeta gdje automobil nikada nije bio prodavan. Novi
model utjelovljuje agresivno Fordovo proizvodno ubrzanje,
tehnološki napredno i usmjereno ka budućnosti, ali ne
zaboravljajući pritom baštinu koja generacijama inspirira Fordove
kupce.
Razvijen je imajući na umu vrhunske performanse, vozne dinamike i upotrebljivost, a uključuje i značajnu količinu naprednih praktičnih rješenja za vozača te tehnologije koje mu služe kao pomoć.
Dizajn čistih linija i Mustangovog fastbacka i kabrioleta evocira važan karakter automobila, zadržavajući ključne elemente dizajna klasičnog Mustanga koji su obožavateljima širom Europe oduvijek prepoznatljivi, uključujući dugu oblikovanu haubu i kratak stražnji dio, a sve uz suvremenu izradu.
Iznutra, veliki, jasni instrumenti stavljaju podatke o vozilu točno ispred vozača u prostranoj kabini s kokpitom inspiriranim avijacijom, uz ergonomske prekidače i ručice što osigurava kontrolu. Širina vozila i novi stražnji ovjes pridonose unapređenom prostoru za ramena i bokove putnika te korisno oblikovan prtljažni prostor u kojeg se mogu staviti dvije torbe za golf.
Fordovom hvaljenom 5,0-litreni V8 motoru - koji daje više od 426 KS i 529 Nm okretnog momenta - pridružuje se i potpuno novi 2.3-litreni EcoBoost motor koji Mustangu donosi state-of-the-art tehnologiju; isporučujući turbo izvedbu uz uštedu goriva, a usto emisije CO2 koje zahtijevaju europski korisnici automobila.
Mustangov 2,3-litreni EcoBoost motor koristi izravno ubrizgavanje, promjenjivi takt rada ventila i turbo punjenje kako bi se isporučila željena performansa. Jedinstveno kućište usisnog razvodnika i turbopunjača omogućuje motoru da pruža ono što Mustangovi vozači od automobila i očekuju, uz izlaznu snagu koja je projicirana na više od 309 KS i 407 Nm okretnog momenta. Automatski mjenjač ima mogućnost upravljanja pomoću ručica smještenih na kolu upravljača za vozače koji žele birati između udobnosti i kontrole.
Automobil ima potpuno novi prednji i stražnji sustav ovjesa uz standardne 19-inčne kotače u Europi.
Na zavojitim cestama ili neravnim neasfaltiranim putevima, vozač pomoću prekidača na upravljačkoj konzoli vrlo brzo može aktivirati pomagala kojima prilagođava otpor kola upravljača, odziv motora, kao i prijenos snage i podešenja elektroničke stabilnosti vozila, a sve koristeći dostupne moduse vožnje koji Mustanga čine savršenim u svako doba.
17. travnja 2014., obilježava se 50. obljetnica uvođenja izvornog Forda Mustanga. Mustang će i dalje biti proizvođen u Americi u tvornici Flat Rock.